Anlamlı Sözler

''Kadınlar ağlar ,en çokta aşık ve seven kadınlar ağlar..Ağladığı zaman kadınların ruhunu okşayın , ruhunun sesini dinleyin . Beceremiyor musunuz ? O halde siz aynanın karşısına geçin kendinizi izleyin ...Kendinize soru sorun kendiniz cevaplayın .Cevabını veremediğiniz her soru sizin eksinizdir .Her şeyi dört dörtlük yapsanız da bir kadının ruhunu okşayamıyorsanız , varlığınızın anlamı boştur''...!
..

Bakışların yanık bakışların can havli inan ki sensin gönlümün kavli ...!
..

'' Haydi benden nefret et ...Nasıl mı dedin ? Susarak ...!
..
Cehennemde güzel cennette ,cennete de razıyım cehenneme de ,narında hoş nurunda ...Senden gelecek herşeye varım ben...!
..
Bir zaman sonra anladım ki ; anlamaktan geliyorum ...!

Gide gide gitmekle kaldık. Biraz keder ,biraz hasret biraz umut ve aşka daldık ...Aşkla parçalandık ,yüreğimiz çöllerde yandı yıkıldı ve kül oldu... Akıldan olduk ...Delirdik çok şükür delirdik ...!

İçimde her gece yeni bir çığlık kopuyor sen diye of sen diye ...!

Bir gün bakır köye atanacağım . Bunu hissediyorum ... Şimdiden oradaki gönüldaşlarıma selam ve sevgilerimi yolluyorum. Saygılarımla...!

Canımda sensin ruhumda sensin seni seviyorum Allah kahretsin...

27 Ekim 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar