Aramızda

Yine yatağımın sen tarafından uyandım sevgilim; iyi gecelerimin kaderimi öptüğü yerde bağışladı Tanrım seni. Bugün de senli sevda bahçemi sulayacağım. Mis gibi sen koktu her yer, nefesimde hicran sokaklarının bile çıkmazlığında sana rastlamak var. Zamanın diş bilemişliği bu; vakit sana geç, bana hep mukavelesi imkân kalemiyle çizilen sen portresi...

Portakalı soyup baş ucuna koydum sevdanın ama yalan uydurmadım. Tekerlemeler bile sana günü ayanlar derneğine üye oldu. Şiirlerin sarhoş acemiliğinde son yaprağını döktüğü feraseti sensin.

Kimin yanında mutluluğu içiyorsan boğazında kalsın. Bensiz nasıl içebilirsin kana kana? Hangi şehrindesin umut yüklü teknenin? Batmasın. Hiçbir şey boğazında kalmasın ; tamam, şaka yaptım. Önce yaşam gelirdi senden önce, şimdi sen neredeysen yaşam orada seninle...

Seviyorum demek yetmiyor. 9 harf taşınıyor sonbahara, artık yaz bitti. Koklan sevgilim; her aşk senin mateminde sarıya boyanır. Gözlerin bu kez de merhaba Yeşili, görürüm de bakakalırım ama sen hep bak. Alnımın sana ait kısmına kondurduğun öpücüğün, bahtımın kaligrafi ustası olsun ve beni bize yazsın. Öptüm sevgilim; varlığının zaman aşımına uğramış ben tebessümünden. Beni al, aradığın aşka şu an ulaşılabilir lütfen sinyal sesinden sonra mesaj bırakma. Mesajın kendisi ol, kırp ayrılığı rüzgara...

14 Ağustos 2022 1-2 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar