Arınma

Arınma


Düşünüp, taşınıp, bolca ateşlerde yanıp, en emin halimle geldim buralara.

Seni istemediğimi biliyorum artık.


Hayaller kurdum. Geceler tükettim.

Şarkılar mı...

Yetmedi...

Bazen kıstım seslerini, kendi sesimi sonuna kadar açtım.


Çoğu zaman perdeler çekili güneşi düşledim. Görmek bile istemediğim o güneşe kendimi hasret bıraktım.


Hahaha...

Evet zıtlıkların efendisiydim.

Ama...

Ben kendime, ah en çok kendime kızdım...


Düş'tüm, kalktım, sustum, düştüm uykulardan, kırılıp döküldüm.

Suya düşman oldum, sabuna pusu kurdum...

Işık tuttum sonunda karanlığa tutsak gözlerime, öyle bir tutuştum ki, mecburen kendi gözyaşımla barıştım.


Dündüm geleceğine vurgun, kurttum kendi elmasına kırgın. Acıktım, doyurmadı hiçbir şey ruhumdaki açlığı, sarhoş ettim zihnimi, kendi kusmuğumda rüyalarımı kokuşturdum.


Güldüm ağlarken, sevmeye çalışırken ise aslında kızgındım. Dinmedi içimdeki öfke, kendi gölgemin kanıyla duvarlara adımı yazdım.

Kahkahalarım asılı kaldı tavanda, yastığı gözlerime bastırıp,acılarımı bayılttım.


Sonunda uyandım bir gün...

-ama başka bir günmüş gibi-


Uyandım kendime ve kendimle uzun zaman sonra ilk defa gurur duydum.


Açtım perdelerimi nihayet, güneşi tenime, tenimi güneşe sundum.

Anladım, hazır olmak diye bir şey yok hayatta ve ben lanet olası her kusuru kucaklamayı kabul ettim.


Düşündüm hem de çok. Taşındım sonunda gittiğim o karanlık yerden.

Kendi küllerimle temizlediğim en emin halimle karşına geldim.


Seni istemiyorum...derken...


Anla artık ne kadar ciddiyim.


29 Mart 2021 1-2 dakika 96 denemesi var.
Yorumlar (14)
  • 3 yıl önce

    Yine güzel bir deneme ve yine vurucu sözcükler. Tebrikler...

  • 3 yıl önce

    Yazım dediğimiz şey ; daima,zamana ve diyalektiğe uygundur .

    Güzel bir deneme, Kutlarım .

  • 3 yıl önce

    Resim seçiminize hayranım Menekşe hanım yazım dilinize de çokça tebriklerim ve sevgimle

  • 3 yıl önce

    Y'den yine, harika harf dizimleri, bütününde ışıl ışıl bir isyan... Lanet olası hayatın tüm duygularına bir tokat gibi okudum. İşte benim nesildaşım black sky...

    "Dündüm geleceğine vurgun, kurttum kendi elmasına kırgın. Acıktım, doyurmadı hiçbir şey ruhumdaki açlığı, sarhoş ettim zihnimi, kendi kusmuğumda rüyalarımı kokuşturdum.

    Güldüm ağlarken, sevmeye çalışırken ise aslında kızgındım. Dinmedi içimdeki öfke, kendi gölgemin kanıyla duvarlara adımı yazdım." ben burayı aldım en güzel gerçeklerin ifadeleri olarak.. eksik olma veya ol, lakin hep yaz nesildaşım. aksi olma ama sakın:)

  • Zıtlıkların efendisiyiz. Tebrik ederim Menekşe. 🍀