Arkadaşlık Ve Aşk

Neden aşık olunca sevdiğimiz kişiye ilk anda her şeyi söyleyemiyoruz.Başka insanlarla konuşurken bir şeyleri paylaşırken hiç çekinmiyoruz ama aşık olduğumuz insana değil konuşmak yüzüne bile doya doya bakamıyoruz .Günün birinde aşık olmuştum ve halada seviyorum o vefasızı.Belirli bir zaman sonra aşık olduğum insanla tanıştık, konuşmaya başladık o bana anlatıyo derdini tasasını ben ona anlatıyorum kızla iyice kaynaşmıştık.Sonrasında yine o utangaçlık, çekingelik bitirmişti beni derbeder etmişti.Diyememiştim sevdiğimi ona nasıl yandığımı.Günün birinde sevdiğim kız bana kardeşim demişti ve bu beni derinden etkilemişti.Herşey o anda bitmişti sanki kara kara ne yapacağımı düşünüyordum.




Beni tanıyan herkes demişti o kız seni aşar diye hiç bulaşma bakmaz demişlerdi o kızın gülüşleri sahte güzelliği sahte demişlerdi ama ben hiçbirini dikkate almayıp yinede laf söylettirmiyordum sevdiğim kıza.Sevdiğim kıza sürekli özel olduğunu hissettiriyodum kafaya koymuştum çünki söyleyecektim gerçekleri ne olursa olsun ama bi yandan da korkuyordum kaybetmekten hep susuyordum.Uğruna şiirler yazmıştım.Bu arada o sevdiğim vefasız yar şiirkolikte üyedir, umarım bu denememi okur.



Aslında oda anlamıştı herşeyi ona olan aşkımı bu yüzden de arkadaşlık, kardeşlik, kanka ayağı çekiyordu.Böyle yaparak benim küçücük kalbimle kocaman sevgimi bitirmeye çalışıyordu sanki ama yanlış yapıyordu en başta yani anladığı ilk günlerde bir kenara çekip söylemeliydi benden sana yar olmaz diye.Eğer böyle deseydi gömerdim aşkımı kalbime.Ama o zalim beni yerden yere vurdu herşeyimi elimden aldı gerçektende hiç göründüğü gibi bir kız değilmiş.


Bir gün kahve içmeye davet ettim sevdiğim kızı.Oda tamam kardeşim gelirim dedi.Hala kardeşim diyordu bana vicdansız.Cesaret edemiyordu benimle konuşmaya hep soğuk davranıyordu zaten başlı başına.Neyse kahvesini içti bende bu içtiğin kahvenin bir sırrı var dedim ve akşam eve gidince bir mesaj atarak söyledim sevdiğimi üstümden bir yük inmişti sanki derin bir oh çektim söyledim diye aradan beş on dakika sonra cevap geldi ben sana kardeş gözüyle bakarken sen bana başka gözlemi baktın diye bundan sonra bana selam bile verme dedi ve o anda ben yıkılmıştım zaten intihar etmeyi falan düşünüyodum yapamadım canıma kıymayı.Onun yerine kendim zarar veriyodum ve hala onun aşkıyla yanıp tutuşuyorum siz siz olun sevdiğinin insanlarla fazla uzatmayın ne hissediyorsanız hemen söyleyin utanmayın çünki aşk utanılacak birşey değil ben o hataya düştüm siz düşmeyin değerli şiirkolik ailesi gerçi ta ilk başındada söylesem kabul etmezdi aşkımı ama napalım kader.....

11 Mayıs 2010 2-3 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar