Arkadaşlık Ve Dostluk

Arkadaşlık Ve Dostluk

Arkadaşlık, hayatımızdaki en önemli şeylerden biridir. Yoksulluk ve sıkıntıda arkadaşlar tek sığınaktır. Ancak arkadaşlık sadece gerekli değil, aynı zamanda güzeldir.

~ O iki bedende tek ruhtur!

Ancak üzerine yüksek kuleler inşa etmek istiyorsanız, temel üzerinde uzun süre oyalanmanız çatlakları önlemeniz gerekir. Hatayı yalanla örtmek, lekeyi delik ile değiştirmek gibidir.

Dostluk kurarken ruhun hali değişirse bu bedenin görünüşünü de değiştirir ve bunun tersi de geçerlidir: Bedenin görünüşü değişirse bu ruhun halini de değiştirir. 

~ Unutmayın: herkesin dostu, kimsenin dostu değildir!

Gerçek arkadaşlar güvenli bir sığınak olabilir, onların doğru olup olmadığını biliyor musunuz? Her şeyden önce, bilgelerin düşmanlarından öğrendiğini unutmayın. Bunu en çok başarısız ve kaybeden arkadaşlarda fark edersiniz. 

~ Ama nihayetinde: başka hiçbir eksiği olmasa bile kimse arkadaşsız yaşamak istemez.

Saygılarımla 

20 Ocak 2023 30-60sn 43 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 15 ay önce

    Hep güzel arkadaşlar, sağlam dostlar olsun hayatımızda. Bu anlamlı yazıyı kutlarım üstadım. İyi bir konuya değinmişsiniz. Kalemin daima yazsın.