arsızım bu gece...

dün gece tekrar yasladım başımı duvara tekrar döndüm baktım nasıl olmuş hayatım düşündüm eskileri içimi yaktım hatırladım seni... anlam veremedim bn seni kaybedişimi anlıyamadım güzelim.. yok olmuşluğuna veremedim kendimi tekrar varsın tekrar gülüyorsun karşımda ben sadece nefret kusuyorum acı vermişliğime ..........


bn sana geleceğim tüm bilmişliğimle tüm cesaretimle hayrışlarımla karşında olacağım hesap sormuşluğunda cevaplarımla haksızlıklarımla gözyaşlarımı boyamaya bitmişliğide dizlerimi vuracağım olmaz dercesine yosun tutmuşçasına donukj kalacağım karşında sen bakacaksın acıyacaksın diye içimden duaları dökeceğim tekrar bnmle kal tekrar ol diyeceksin diye...


hayallerim tutkularım peşimde bu gece de, küçük düşlerimin anlatılan masalları hayatım oldu artık unutulmayanlarım , pişmanlıklarım içinde çaresiz değilim ama bilmediğim ise , bu sarhoş nasıl başladı akşama kiminle konuştu? .. bir aşıkla konuştum bir genç oturdu gbi baba içme dercesine dikildi karşıma .. soramadan edemedimse nden snn elinde o şişe... hak verdim o da benden bu gece...


evlat kelimesi başlı başına onun ilgisini verdi o da bir yatıştırıcı nasihata susamış besbeslli inci tanesi yaşlar anlatıyor kısa süre içinde kaybedilenleri...

soramazdım nden bu haldesin bu yaşta veremezdim nasihat susmuşluğum hiç bu şekilde değildi her gece sessiz her gecem kederdi bnm için nedense bu akşam misafiri var dertlerimin...

ya derse anlatırsa acı hatıra bnm kiler gbi midir unutulmuş mudur bir gecede karanlığa bürünmüş müdür saniyeler içinde umutları bitmişmidir gidenin ardında...

döndüm diye hatırlıyorum sıvazladım omzunu hıçkırıkları unutamazdım nden böyle oldu nden diye sızlanılan haykırışlara boğuluşunu son kadehlerde iç çekişleri.....

yanan kor olmuş kalbi söndüremedim ... anlattım ona kendimi aynı düşünce gbi anladım ki kimse gbi değil hiç kimseden değil acımıyor bana, demiyor bu sarhoş hep burada hep içiyor anlıyor biliyorum derdi büyük bnm gbi....

Aynı limanda bnm beklediğim gemiye yolcusu var hayalleri yarınları sevdasını taşıyan yolculu gemi...

28 Ocak 2009 2-3 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar