Artık Hayatı Yaşamak İstiyorum

sevmeseydim keşke kendimi, doğayı ve o zalim sevgileri. bana son sözleri kurşun gibi işledi. ölüm hep ona gitmemi istedi, ona bir adım atsam sanki beni alıp saracaktı. kusamak istedim, tüm zehrimi, damarlarıma zerk etmiş bulanıklığı. beynimin kıvrımlarında gizli kalmış soruları cevaplandıramadım bir türlü. hayatı yarıda kesip atmak istedim . beynimdeki karanlık heryerimi kaplamış öylece. kendi istediğim yöne değil rüzgarın uçurduğu yöne gidiyorum. bu ben değilim. her gün gizlice göz yaşı döken benim gözlerim değil. hayat böyle değil. hayat çikolata gibi çikolataya acı diyemezsin öyle değil mi? çok tatlı bir hayatta zehri yutan ben oluyorum .nerdeyim, nasılım bilmiyorum. bir yerdeyim attım kendimi buraya kalbimin acısını dindirmeye çalışıyorum. bu mudur yaşamak, bence bu yaşarken ölmektir. bu kadar mı basit bir insanın manevi tüm varlığına sahip olmak. aciz düşmüşüm artık yaşamdan. onlar bana hep tozu dumanı yutturdular. gerçekler artık tüm çıplaklığıyla karşıma tek tek dikiliyor. fark etmez hayat benim için bir yalandan ibaret. nefes almaktan korkar oldum artık. hayat benim için yudum yudum zehri içine çekmek. artık AN'ı yaşamak istiyorum. gözümdeki son damlayı kendim için akıtmak istiyorum. hayatı yaşamak istiyorum tüm delilikle. mavi rengi her yanımda hissetmek istiyorum. yaşamak hüner değil ben hayatın her anında mutlulukla gülümsemek istiyorum.

25 Ekim 2009 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar