Aşığım

Mesafeler engel olmaz aşıklara... Gerçekten aşık olanlara.. Gözünü kapattığın an kapanır mesafeler, yanında hissedersin sevdiğini. Yıldızlara bakınca sanki sevdiğin sana doğru geliyormuş gibi olur. Denize doğru dalsa gözlerin bir gemi geliyor gibi olur uzaktan. Sanki o gemi sana geliyor ve içinde sevdiğin var...
Sevdiğinin bulunduğu yerden gelen bir otobüs görsen yolda; acabalarla bakarsın içine... Oysa içinde olmadığını biliyorsun..Ama bir umut işte.. Belki bir sürpriz.. Kim bilir. Umut edersin...Aşıksın çünkü...
Sevdiğinin gözünden akan tek bir damla gözyaşına dayanamazsın.Mutluluk gözyaşı dahi olsa bu istemezsin sevdiğinin ağlamasını...Dayanamazsın Kıyamazsın....Aşıksın çünkü...
Bir süre sonra sevdiğine kavuşacağını bilsen; geçip gitmez olur günler... Bitmez saatler... Her yeni doğan güneşle ona daha da yaklaşırsın... Biten her ders,batan her güneş O'na kavuşacağın güne olan özlemiyle daha bir heyecan kadar ruhuna....Özlem dolusun...Sabırsızsın...Aşıksın çünkü..
Bende sevdiğimin bulunduğu yerden gelen he otobüse heyecanla bakıyorum.... Tek bir damla gözyaşına dayanamıyorum..Gözlerimi kapattığım an onu hissediyorum yanımda...Ellerim hiç üşümüyor...Gözümü kapattığım an ellerinin sıcaklığını hissediyorum çünkü...10 gün kalmış olsa bile sevdiğime kavuşmama geçen her dk daha da artıyor özlemim... heyecanım....Seviyorum çünkü...AŞIĞIM...


1 Mart 2010 14 : 08

01 Mart 2010 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar