Aşık ile Deli.. 3.Bölüm .. -SON-

Ben hiç Aşık oldum'mu? Elbette ki !
Son Aşkımı ona olan duyğularımla, bir sandığa kilitledim! Neden'mi ?
Onu nezaman görsem,haddinden fazla aptallaşıyorum diye ?
Uğruna ?.... Evet uğruna bende çok şey yaptım.
Ne kadar kendimden emin, Aşkımada yemin, ettiysemde... güvendiremedim.
Ona hitap eden sayısı belirsiz Şiirler yazdım, adını sır gibi bağrımda sakladım.
Kimbilir Şiirlerim, nice görmediğim yerlerde gezinmekte,
Kimlerin kulağına gitti belkide? Sesimi bir ona duyuramadım!
Ben gökden onlarca yıldızları Umut diye topladım, ona ise bir cesaretini toplatamadım .
Pekiy; Umutlarım mı?.... Boş ver oda bende kalsın.
Şair bir arkadaşın vardı sonun da kafayı yedi ha ? Fazla dalma diyorsun yani bana?
Yine güldürdün beni.. Biz çok dalğalı denizler gördük be deli.
Yüzmeyi hala öğrenemedik ama, boğulmuyoruzda.. Allah istemiyor işte.
Bu dünyaya bir İnsan ya deli gelir, yada delirtilir.
Hadi yeme beni ! Sende sonradan delirdin, öyle değilmi ?!
Ne o gamzelerin belirdi.

Sende benim gibi yapsana dostum!
Unutanları, gidenleri, nankörlük vede vefasızlık edenleri , unutma ama,
Ortalıkta hayalleri gezinipte, kafanı fazla karıştırmasınlar diye, bir sandığa saklasana.
Bir gün illaki karşına çıkarlar, pişmanlığın tırsık kokusu ile.
Yatak altında unutulmuş kirli çoraplar gibi.
Tebbessüm edersin sende, eline geçtiğinde .
O gün seçim senindir ! İster kaldır at, İstersende yıkayıpta ,
Sırf içinde Uhde kalmasın diye, giye bilirsin bikaç defa.
Fakat aynı Vicdansızlığı sende yapma ! Kullanıpta atmak yakışmaz sana!
Karşındakini aşağılamak seni yükseltmez! Aynı seviyeye düşersin sadece .
Aynaya bakıpta sonra sorarsın kendine''farkım nerede ?''diye.

Saygın, Sevgin, Aşkın olma hallerin vede güvenin,
Bir zamanlar seni salak yerine koydurmuş olsada, sen aldırma.
Aşkta mantık aramak zaten aptallıkmış !
Saygının olmadığı yerde Sevgiyi aramakta öyle !
Güven dediğinse; Kendine güveni olan adam, cesaret edipte güvenir başkasınada.
Aşkı uğruna Savaşmak yerine kaçmaksa, korkak adamın işi değilmi.
Bu demektir ki;''Giden her sevgili korkağın tekiydi.''
''Ne mutlu ,seni anladığı için, kalmaya gelene'',giden bilki anlamamış işte.
''Aslan yüreği var sende öylemi''.
İşte bak bu demek ki, giden seni kaybetmiş.
Onlar hazine körlüğü yaşıyorsa suç sendemi ?

Kadehini kaldır sende, ebedi kalmaya gelinin şerefine.
Yüzünde ufak bir tebesümmle, aşağlayıpta giden, şerefi kıt sevgiliye.
Aslında bende içemem ama, icab ettiğinde içeriz beee,
Tabi yarım kadeh bile, yüzde yüz olan cesaretimizi, iki yüze katlasada ,
İki kadeh devirpte hüzünlere, ayağa kalkarız bizde,''İzmi neeeydiii.. hıck''diye.
Kimbilir o halimizde, karşımıza çıkan, kimlere evlenme teklifi yaparız .
Nezaketi bırakıpta;''Benim olacaksın laan,.. seviyorum işte''diye.
Sarhoş olup hatta, düş bikaç defa! Merak etme, kalkarsın sen yine, kendi kendine !
Her düşüşlerinde, yalancı sevgililermiydi, seni ayağa kaldıran ?
Kendini kaybedipte, bir kaç nara at, bence haykır tüm dünyaya,''Burdayım'' diye .
Sesin yankı yapsın dört bir yana, bul sonra kendini, O sokaklarda.
Unutmaki kaybolan şeyler aranır.

Kaşıyosun kafanı, hayırdır deli ? Olmayan akılı karıştırdım, öyle değilmi ?
Babam hep derdiki;''Ne Sarhoşla, ne Deli ile, nede Aşıkla uğraşma'',
''Ne derlerse hiç aldırma, he de gitsin onlara.''
Ya üçü bi arada olursa ?? Yada üçü bir adamda toplanırsa ?
İşte Canlı Bomba! Her an ne yapacağı, ne diyeceği, hiç belli olmaz !!
Yeni bir yapım için, herzaman bir yıkıma ihtiyaç vardır.
Okumakla Adam olunmuyo olsada,
Hayatının Mimarı sensin, yolunu istediğin gibi çizersin.
Sağlam olmasını istiyorsan, her işin de bir Ustası vardır!
İzin verme, işçi pazarında Ucuza bulunan kaçak inşahat amelelerine.





Kocaman bir Yalan olmuş şu dünyada tek gerçek olan
Bir Canın vede Bir Hayatın var Unutma !!!
Hiç bir şeyin garantisi yok ve hiç bir şeye ebedi gözü ile bakma !
Zamansa...... iki kiprik arsında
Aşık ile Deli 1. - 3.

-SON-

04 Eylül 2009 3-4 dakika 3 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (11)
  • 14 yıl önce

    Kaşıyosun kafanı, hayırdır deli ? Olmayan akılı karıştırdım, öyle değilmi ? Babam hep derdiki;''Ne Sarhoşla, ne Deli ile, nede Aşıkla uğraşma'', ''Ne derlerse hiç aldırma, he de gitsin onlara.'' Ya üçü bi arada olursa ?? Yada üçü bir adamda toplanırsa ? İşte Canlı Bomba! Her an ne yapacağı, ne diyeceği, hiç belli olmaz !! Yeni bir yapım için, herzaman bir yıkıma ihtiyaç vardır. Okumakla Adam olunmuyo olsada, Hayatının Mimarı sensin, yolunu istediğin gibi çizersin. Sağlam olmasını istiyorsan, her işin de bir Ustası vardır! İzin verme, işçi pazarında Ucuza bulunan kaçak inşahat amelelerine ya varya super olmus gercekten kutlarim seni

  • 14 yıl önce

    bu kadar kafa dengi bir arkadaş bulursam galiba bende deli hamde zır deli olucam

    sayın arkadaşım aşk adamı ağlatır dert adamı söyletir

    sende ikiside bir arada allah yardımcın olsun

    bütün yazdıkların şiir biteliğinde ve çok çok yerinde ifadelerdi

    gönülden kutluyorum seni

    kalemine ve yazan yüreğine sağlık

    esen kal

  • 14 yıl önce

    cok güzel 🙂🙂🙂 yüregine kalemine saglik merak ettigim bir konu varda su senaryo yu da yazmaya basla artik onda da basarili olacagina inaniyorumud83cudfbbud83cudfbbud83cudfbb tebriklerimi sayfana birakiyorum👍

  • 14 yıl önce

    Kaşıyosun kafanı, hayırdır deli ? Olmayan akılı karıştırdım, öyle değilmi ? Babam hep derdiki;''Ne Sarhoşla, ne Deli ile, nede Aşıkla uğraşma'', ''Ne derlerse hiç aldırma, he de gitsin onlara.'' Ya üçü bi arada olursa ?? Yada üçü bir adamda toplanırsa ? İşte Canlı Bomba! Her an ne yapacağı, ne diyeceği, hiç belli olmaz !! Yeni bir yapım için, herzaman bir yıkıma ihtiyaç vardır. Okumakla Adam olunmuyo olsada, Hayatının Mimarı sensin, yolunu istediğin gibi çizersin. Sağlam olmasını istiyorsan, her işin de bir Ustası vardır! İzin verme, işçi pazarında Ucuza bulunan kaçak inşahat amelelerine.

    Kocaman bir Yalan olmuş şu dünyada tek gerçek olan Bir Canın vede Bir Hayatın var Unutma !!! Hiç bir şeyin garantisi yok ve hiç bir şeye ebedi gözü ile bakma ! Zamansa...... iki kiprik arsında Aşık ile Deli 1. - 3.

    👍 şairem çok çok güzel,bunu sanki benim bugünkü durumumu biliyorda benim için yazmışsın

    👍 yüreğine sağlık,

  • 14 yıl önce

    keyifle okuyorum ablam,... cok güzeldi yine... ama sonuna gelince ve SON diye yazinca üzüldüm konu güzeldi ve kalemine yakismisti.... 4 de olmaz mi...?😊

    Tebriklerim seni ablam👍 Yüregine emegine saglik..sevgilerimle..*