Aşk

Aşk sana gelirse özgür bırak içinde filizlensin çiçek açsın. Şekil vermeye çalışırsan yok olur gider bir daha bulamazsın, aşk aranan değil kendi gelendir. Karşındakini olduğu gibi sev ve sevgini göster ayna ol ki karşısında kendisini görsün ve yanlışı varsa düzeltsin sen zorlarsan kırılır ve hayatından yok olur gider. Aşk her zaman gelmez kıymetini ve kadrini bilmek kucaklamak lazım ama sıkmadan yaşamak gerekir beraberce.Kim seni terk ederse etsin aldırma önemseme, sen kendini terk etmediğin anda kalbin ama hiç mi hiç acımayacaktır ve mahzun olmayacaksın. Aşk sensin, sevgi sensin mutluluk sensin bunu böyle düşün ve yaşa ve yaşat. Bir süre sonra sendeki sevgiye ve aşkı bulamayacakları için tekrar san mutlaka döneceklerdir, dönmezlerse sevgisiz yaşayacaklardır. Eğer bulursan onu o halde, sevgin ile sar ve sevgini göster, ama şekil verme sadece yaşa o anı ve yaşat ki karşındaki de yaşasın aşkı ve sevgiyi.Aşk koklanacak bir çiçek değildir, içinde sevgin ile yeşeren bir çiçektir, ağaçtır tohumdur. Senin gönlünde ve kalbindeki tarlada yeşerendir açandır, bazen gözyaşın ile sulayacaksın ki yeşersin, çiçek açsın yoksa toprağa yağmur yağmazsa ağaçlar ve meyveler yeşermez, dünya çöl olur yaşanmaz olur. Aşkta böyledir yeşermesi ve çiçek açması için bazen gözyaşın ile sulamak gerekiyor. Bu bazen mutluluk gözyaşı olabilir bazen kırgınlık gözyaşı olabilir bazen hüzünlü bir gözyaşı olur. Ama sakın ayrılık gözyaşı ile sulamayın sel alır götürür bir daha da gelmez aşk. Arayamasın çünkü aşk aranmaz kendi gelendir.

30 Nisan 2013 1-2 dakika 29 denemesi var.
Yorumlar