Aşk

Aşk

..bir gün bana bir kitap hediye etmişti Zehra , kitap sahifelerinin arasında kurutulmuş gül yaprakları vardı , bunu fark ettiğimde bu kadar heyecanlanacağımı bilemezdim.Acaba hangi sevgilinin böyle ince,etkileyici düşünce sahibi bir sevgilisi vardı diye düşünmeden edemedim.Hediye almayı hediyeleşmeyi ilk onunla başladım ben , Zehra'da benim gibi kitaplara düşkündü , ona aldığım ilk hediye kitap  Necip Fazıl Kısakürek’in “Çile” isimli kitabıydı , ben ilk kez  sevdiğim ve konuştuğum bir kıza hediye alıyordum ve bunu vermenin ne kadar heyecan yapıcı olduğunu bilmiyordum doğrusu , ambalaşı açıp kitabı görünce gözleri öyle güzel bakıyordu ki karşılıklı bu sessiz ve anlamlı duygu akışı yüreğimi titretmişti . Ah yoksa sarılmak mı ? istiyordu bunu hiç düşünmedim yıllar sonra öğrenecektim evet hem de çok fakat ben de o ışığı bekleyişi görememiş , ah ben böyle ilk kez yaşıyorum ve ne olacağını yapılacağını bilenlerden değildim  , Zehra’nın bana ilkleri o kadar çoktu ki,diyebilirim ki hayat ile ilgili aşk ve sevmek ile ilgili her şeyi onunla birlikte en güzelini öğreniyordum.Daha ilginç olanı bana cesaretli olmayı da öğreten Zehra oldu.Birlikte olduğumuz günlerdeki ürkek mesafeli duruşuma son şeklini verdi,ilk o elimi tutmuştu,o anı unutamam,iki yabancı gibi yürümek yerine birden koluma girdi elimi tuttu,heyecanlarımız birbirimize karışıyordu uzun bir zaman sessizce yürüdük.Bir ara gözlerine baktım çok mutluydu,ona kayahan’ın şarkısını okuyordum İstanbul’da bir güzel/istanbul kadar güzel ..elimi sıkıyordu gözleri gülüyor yüzünün gamzesi açıyordu , onun da kalbi en az benim kadar çarpıyor ve bu güzel heyecanı yanaklarına vuruyordu , bir yere oturmak aklımıza bile gelmiyor yürüyor....yürüyorduk…………..


istanbul / 21.11.1977

15 Eylül 2020 1-2 dakika 164 denemesi var.
Yorumlar