Aşk Ayrıcalığı

Aşk kimi insanlara sunulan bir ayrıcalıktır. Üstelik bu insanların bir kısmı, bu ayrıcalıktan bihaberdir. İnsanların çoğunluğunda ise bu duygu körelmiştir. Sevemezler…

Farkında olanlara sözüm şudur ki

Fırsatı değerlendirin. Sakın kaçırmayın…

Aşk insanı güzelleştirir. Ömre keyif katar. Durup dururken gülümsetir. Harika şiirler yazdırır. Dinlenmelik besteler yaptırır. Çiçekleri güzelleştirir. Kokularını metrelerce uzaktan duyumsatır. Renkleriyle yeryüzünü gökkuşağıyla bezer. Kalpleri yumuşatır. Hayvanları sevdirir. Küskünlükleri bitirir. Kibri köreltir. Tevazu kaplar ruhunuzu ve huzur. Umuttur aşk…

Yani dünyayı güzelleştirir.

Diyeceğim odur ki

Aşka asla sırt çevirmeyin…

Bir gün,

Her şeyinizi verseniz bile; ‘AŞK’ı bulamayacaksınız…

Antakya, 04 Nisan 2021

Ali Asafoğulları

04 Nisan 2021 30-60sn 21 denemesi var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (6)
  • Güzel olmak da insanın elinde. Ama olmuyor. Tebrik ederim Ali Bey. 🍀

  • 3 yıl önce

    Aşk ayrıcalıktır elbette yaşayabilen için Kutlarım Ali bey

  • 3 yıl önce

    Aşk bu, her derde deva. Sevmek birine bağlanmak ve onu dolu dolu sevmeye çalışmak, hayatını onun ile bütünleştirmek ne kadar güzel. Zaman zaman dil ile de söylemek lazım, illaki de bir kadın veya bir erkek de olması gerekmez, vatanı da sever insan, vatan aşkı da bir başkadır, kıymetini bilenler için. Aşk ile yoğrulan kalplerden ve beyinlerden kötülük de çıkmaz. Diktatörlerin hepsinin kişiliğine bakın narsistirler, kendilerinden başka kimseleri sevmezler başka bir deyişle... Yüreklerinde aşkın kırıntısı bile yoktur... Rahman ve Rahim olan Allah aşkının ise çok değişik boyutları vardır mutlaka, herkesin de ulaşmayı beceremediği... Bir çok şeyden mahrum olsanız bile yürekteki aşk ateşleri sönmesin. Kutlarım içtenlikle...