Aşk Fakiri

Güz sancımın son dakikalarındayım sevgilim. Sensiz yaşadığım Yolların Yıllarına denk düşmüştü ya ayrılık; artık sensiz yaşatabilecek, yaşayabilecek kadar kıvamdayım. Çok severdim. Hani yazın çiçekler açarken börtü böcek sevgiye doyardı ya; öyle işte... Tarifi imkansız düzenimin sana buram buram aşk koktuğu yerde seni beklemekteydim.

Son sancılarımın uğur yolundayım sevgilim. Uğurluyorum bizi. Hep de aynı olmaz ki vedalar, birazcık sarıl, birazcık öp ve son kez bil. Çok sevildin, sevilmek güzel durduysa sende, benim sayemde... Sevmek güzel durduysa bende, işte bu da senin sayende.

İnkâr edemem, özleyeceğim; hem de çok ama çok. Bensiz gülüşlerin cezaevini anımsatırken bensiz sesin idam mahkumunun son dileği gibi olacak. Piyanomun son notasındayım; sana göre sol bana göre aşkından başlayan /do/ Biz hiçbir zaman aynı olamadık. Yürüyorum. Sensiz bir hayata yürüyorum, cebimde kırık hayallerim, elimde ağır hüzünlü bavulum ve ben sensiz bir hayata yürüyorum. Masmavi gökyüzü de bana bakıyor ve "çaresiz değilsin, yoluna devam etmelisin" diyor. Yoluma devam etmeliyim aşk uğuru ayrılık şekline bürünmüş lekeli aşk uğurum... Gözyaşlarım yüzümü yıkadı, zaten hep sırılsıklamdım.

Mutluluklarından bir parça aldım, eğer hakkım vardıysa. Ben de sensiz mutlu olmak isterim. Evet sevgilim, teşekkür ederim. Aşk fakirinin dilenciliği sona erdi, beni mutlu edecek ve sadece beni bekleyecek sevgilere gidiyorum ben. Ardımdan ağlasaydın, bir kere olsun gözyaşın aksaydı dönerdim. Sanma ki acizliğimden; yalnızca çok sevdiğimden... Olmadı, sen ağlamadın ve ben dönemedim. Bir kez daha olmayacak, keşke Ayrılığı soluduğum kadar aşka da doyabilseydim senli günlerimde. Ben seni sensiz sevmeyi çok sevmişim meğer. Artık aşk fakirinin dilencisi kendi yolunda yaşamaya gider...

Hislerimde can gibi yaşadın, soluksuz kaldım sandım çok severken. Öyle çok değerliydin ki bende; değmediğini bile bile gönlüme değdirdim aşkı da seni de...

Sancılarım sona erdi. Yaşam bu galiba. Çektiğimiz her acı nihayete eriyor bir gün ve hayat bitiyor. Üzülmeyelim, ağlamayalım; hayat güzel.

Sen de güzeldin bende, ben de güzeldim sahiden en çok seninle. Atmadım umutlarımı, çalmıştım umutlu günlerimden. Hayata yürüyorum sevgilim, elimi tutan, elimden tutan sen olmasan bile...

27 Temmuz 2015 2-3 dakika 464 denemesi var.
Yorumlar