Aşk Nedir?

Aşk nedir?Aşk var mıdır yok mudur?Hiç düşündün mü?Aşk var mı yok mu?Soruyorum işte şimdi düşün,Aşk var mı yok mu?

Eğer kalbin biri için çarpıyosa cevabın evet olur.Ama artık kalbin aşkı hissetmeyecek kadar acı çektiyse cevabın hayır olur.Aslında benimde cevabım her zaman değişir.Bundan 5-6 ay öncesine kadar,aşkın varlığına ve gücüne çok inanan birisiydim.heres birgün hayatının aşkını,diğer yarısını bulacak ve tamamlanacaktı hayatı...Bende bulduğumu düşünmüştüm.Aslında benim hayatımın aşkı hiç olmaması gereken biriydi..Ama o kadar emindim ki,biraz erken di, evet...Ama ben hayatımın aşkını bulmuştum.Ama hayatımın aşkının zaman dilimi 2 ayı geçmemişti.Düşünün hiçbirşeyden haberiniz yokken ''aşkııımm" diye sesleniyorsunuz.Ve karşıdan buz gibi ses tonu ve bakışlarıyla "ayrılmak istiyorum,"...Napardınız,nasıl hissederdiniz??

Çok kötü hissedersiniz.Evet biliyorum,çünkü bende öyle hissettim.Evet 6 ay öncesi düşüncem buydu.Yavaş yavaş büyüyorum ve hayatı daha iyi anlamaya başlıyorum.Şuan ki düşüncem "aşk yok"...

Sadece kendimizi kandırdığımız bişey.Aşk yok heyecan var.Bir kişi size imkansızsa veya yasaksa,daima onu seçrsiniz.Çünkü o imkansız ve yasak.Bu ikisinden biir olunca yada ikisi olunca.Sizi heyecanlandırır.Ve sizde kendinize .Diğerlerin de hiç böyle olmamıştım.Galiba ben aşığım,dersiniz.Aslında biraz kendinizi dinleyip yalnız kalsanız aşık olmadığınızı anlayıp bana hak vereceksiniz...






Dip Not:Belki de aşıksınızdır.Hatta aşık olduğunuz kişi size ne imkansız ne de yasaktır.bu seferde şöyle düşünün önce ki aşklarınız da çok acı çektiniz, ve bu kişi sizi mutlu ediyor.Yada tam tersi sizden kaçıyor.Seninle ilgilenmiyor.kaaçn kovalanır hesabı.Sizin aşk zannetiğiniz şeyin altında yasak,imakansız,mutluluk arayışı yada en basiitnden hırs var.Benim düşüncem bu yönde.Ama bana katılmayanları anlayabilirim.Çünkü 6 ay öncesne kadar bende katılmazdım.

12 Mayıs 2009 2-3 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (5)
  • ben sana katılmıyorum ask vardır hem her yerde hem de herseyde yeter kı bakmasını bılırsen o kadar guzel asklar varkı hayatı pahasına bıle olsa gene sevıyor
    ask işte ben buyum yada ben burdayım demez askı aramalısın bulunca keşvetmelisin eğer aramasan o buldukların sadece askın yansımasıdır ayna kalkınca hersey bıter...

  • 15 yıl önce

    aşk vardır ama yalandır... bunu zaman geçtikçe daha iyi anlar insan ama muhtemelen geç olacaktır...aşk acıdır ve gözyaşıdır..mutlu aşk yoktur.hep bir yanı isyandır ve aşk aslında ayrılığa gebedir... derin konu ve malesef acı olduğunu bile bile lades der insan... yarınlara ambargo koymaktan başka bişey değil...

    aşk neyse onunla kalın ...aşka inananlar...

    tebrikler canım fikrin değişmez umarım... çok içtendi..

    sevgimle...

  • 15 yıl önce

    Ben hep kendimi dinliyorum..Dediğin gibi imkansızı gönül seçiyor..Ama yavaş yavaş bıraktım çünkü yıprandım..Aşk tutsaklık,acı ve gözyaşıdır zamanla.. Tebrikler.. En sonuda yine yalnızlıktır..

  • 15 yıl önce

    ben aslında şiir de olduuğum kadr denemede baaşrılı olduğumu düşünmüüyorum ama kendimi ilerletmeye çalışıorum inş bigün çok başarılı çok güzel hepinizin beğeneceği bir yazım olur burda bunu umuyorum😊

  • 14 yıl önce

    Aşk vardır aşk yoktan var etmek vardan yok etmektir aşk göze alınırsa gerçekten vardır sadece inan yeter