Aşk Sen Ol

Bugün ben, bende buldum kendimi... Ağaçların güzelliği, yağmurun sesi; bir başkasında sensizliğin eseri yoktu. Bugün ben, kendimde buldum her şeyi.

Anladım ki yaşamak için nefes almak yerine, nefes almak için yaşamak lazımmış, boş değilmiş söylenen sözler, yalan olmadı okuduğum gerçekler...

Bugün gözlerini de aramadım, sözlerin çoktan uçup gitmiş beynimden peki öyleyse bize ait ne kaldı?

Duygularım yenik düştü bu aşkın yalanına, beni affet demek için çok geç...

Bugün ben, dünyanın güzelliğinde buldum kendimi ama o güzelliklerin hiçbirinde sana ait, senden tek bir iz bile yoktu. Unutamamak uçup gitmişti içimden, unutmak bu kadar kolay mıydı sahi?

Şimdi seni anıyorum, seni yaşatmaya çalışıyorum. Sana bizi anlatmakla kalmıyor, kendimi de paralıyorum, ikna edebilmek uğruna aşkın satılmışlığında yepyeni duygulara anlam vermeye çalışıyorum. Onca yalanın içinde tek bir gerçek vardı, bunu bilmekten utanmıyorum.

Seni anlamını bulduğum, anlamını seninle unuttuğum her şeyden çok sevdim. Artık ağlamıyorum...

Bugün, sana gönderdim seni. Bende kalmış bir emanetti beni sevmeye çalışan o hâlin...

Hoşluklarla kal, hep hoşça kal dendi ya cümlelerin eksikliğinde buldum seni yeni bir cümle kazandırmadan bize, seni bırakmam...

Acı çekmiyorum yemin ederim, acı çekmeni istemiyorum bin defa yemin edebilirim.

Mutluluk bahçesinden kopardığım bir gül gibiydin sen, o bahçede mutluluklarımı da sana ilave ederek seni ait olduğun yere bırakıyorum...

Şansın yüzünün güzelliği gibi olsun, o kadar aydınlık olsun ki acılar denizinde boğulmaya yüz tuttuğun her an güzelliğin seni korusun.

Seni sevdim, sandım ki nefretim önüne geçer o büyük aşkın. Aşkımdan büyük olamadı nefretim, yenemedi aşkımı, ihlal edemedi, kurallarımın duvarlarını yıkamadı bir türlü, üzgünüm.

?Sevgilim' diyebilmek için sevgiliye bir anlam kazandırmak lazım, oysaki lekelenmiş bir aşkın tapusunu sevdiğine devreden insan, susmalı ve de öylece gitmeli...
Bugün, ben yalnızca bende buldum kendimi. Sana gelen yollar tamamıyla kapalı ve artık duvarların yıkılmaması gerektiğinin bilincindeyim.

Aşka âşık olmadan aşk ol, aşka âşık birine âşık olmadan onun aşkı yalnızca sen ol...
Başlamayan bir şeyin bitmesi mümkün değil, biz bittik aşk ağır yaralı...

Onu kurtarabilmen için gülünç olmadan gülen ol, gülen ol ki bir başkasının gözlerinde aşk sen ol, aşk ol ki aşkın anlamı sen ol...

Sen kurtul ki aşka sahip ol, ben yalnızca bende bulabilirim kendimi aşka sarılmaya yüzüm kalmadı, çırpınışlarımda bile bana uzak o...

26 Haziran 2010 2-3 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar