Aşk Sevgi Deyince

Aşk sevgi deyince....

*** Ey sevgili diyen sesle beden ve ruhun nasıl huzura kavuştuğunu.. hissetiren...

*** Fatiha Suresindeki """" Rabbim yalnız sana kulluk ederiz yalnız senden yardım bekleriz """" ) Ayetinde RABBÜL aleminin kulundan, istediği sevgi böyle bir sevgi böyle bir aşk anlayana...

*** Yaradan ( cc) bizden böyle bir sevgi istiyor.... Arada bir kalbe gelen sevgi değil.... Sapık duyguların içine karışmadığı... Onsuz geçen zamanların beyhude olduğuna, uğruna yanılan ağlanan bir aşk istiyor... Bu aşkı sevgiyi bulunca ruh, zaten diğer aşklar sevgiler hoşnut sedalar kendiliğinden gelir oluşur.... Birbirinizi sevin koruyun kollayın yaratandan ötürü... Onun için indirdi yeryüzüne sevgiyi aşkı...

***Ağlamasını bilmeseydik nasıl öğrenirdik sevmeyi....
***Ayrılığı bilmeseydik nasıl öğrenirdik kavuşmaları..
*** Mutluluğu bilmeseydik nasıl anlardık hüzünleri acıları...
*** İşte yüce hüdanın sırrı aşk ateşinde, bu sırra erenlerle ve ermek için yananlardadır.....

*** Anlamsız beyhude boşa geçen zamanlara acıyorum da .... Zamanı gelince yapamadığım yarım yaptığım veya yaptım sandığım yarım yamalak ibadetlerimin yüzüme kirli bir paçavra gibi nasıl fırlatılacağı aklıma geldikçe benliğime yanıp kavrulmalı diyorum....

*** Evet evet bu kalp yanmalı... Yanmalı ki maşukuna hasret çekenin gözyaşlarından olmalı bu bedende..... Şevk ile yanan vücut başka ağrıyı hissettirmez......

*** Aynen Hz. Ali efendimizin ayağına ok batıp namaz kılarken o okun çıkarılmasını istemesi ve namazı kıldıktan sonra okun çıkarıldığını sonradan fark etmesi gibi....

*** Böyle bir aşk ve böyle bir sevgi nasip etmesi dileğiyle ..... Ruhunuz huzurlu... Günününüz aydın, sofranız bereketli ve Rabbim sizden RAZI olsun .... Emiiiiiii Aminnn

Ah lele ahhh

Gök yıldız

Dağ bayır demeden

Bir huzur yeli gibi

Gel bana

Ve; nurlu mu nurlu

Bir kuytu köşede dur

Yumuşak bir dokunuş ile

Yapış sar bedenimi

Tükenmez tutkularından

Acil ihtiyaç üzerine

iman sarhoşu ile

Sana olan aşkımı hisset

Ruhumu gasp et

Ve beni inancıma hapset

Necip KÜÇÜK 02. 06 2016.

02 Haziran 2016 1-2 dakika 31 denemesi var.
Yorumlar