Aşk Ve Acı

sevdim, herkes gibi onuda sevdim. saf sevgi sandım benimki gibi katıksız sevgiler. oysa sevdiğim herkes gibi onlarda kalbimde derin yaralar açtılar. acı enjekte ettiler, hainlik eklediler aşka. zalimce kıydılar bana. yüreğim paramparça bir şekilde devam ediyorum yola. darma dağan oldu kalbim. nasıl güveneyim artık aşka! hep masumca birşey sanardım aşkı oysa ki acıdan başka birşey vermiyormuş ellerine. akide şekerler gibi rengarenk sanırdım aşkı oysaki zifiri karanlıktan başka birşey değilmiş. yaş büyüdükçe istekler artar saflıklar akıp gidiyormuş meğerr. alın teriyle büyüyen aşk yokmuş büyüklerimiz bu konuda yaln söylüyorlarmış bize. aşk marketlerde hazır satılan şeyler gibi birşeymiş. herkes kolaylıkla alabilir ama sahtecilikten başka birşey değilmiş. oradan hazır alınırmış. hepsi hazır birtek senin yapman gereken gez, dolaş okadar. tanıdığım bütün sevgiler böyle ilerledi sonu ise çöplüğe yığılan onlarca kalıntı.
acı hayatımızda her an vardır. ama aşkın acısı tam kalpten vuruyor insanı. omuriliğinden aşağı doğru inip sanki felç bırakıyor bedenini ve ruhunu. afallıyosun bir süre. acı bütün bedenine dağılıyor bütün çıplaklığıyla yayılıyor etrafına. aşk acıdan başka birşey vermiyor sana. kalbini hep kırıp döküyor boşça. yaşım küçüktür belki ondan anlıyamıyorum erkeklerin boş oyunlarını. ama kalbime mühür vurdum almıyacağım artık kimseyi hayatıma. acıyı hissetmiyeceğim iliklerimde. AŞK sen bir yalansın ...
inanmıyorum sana inanmıyacağımdabundan sonra...

18 Ekim 2009 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar