Aşk Yalnızlığı da Sever

Güzeldi aslında bir aşkı hakkıyla yaşamak...
Dolu dizgin derler ya hani! Kendini kaybeder onun benliğinde erirsin, gecen gündüzüne karışır, ne iş umurunda olur ne aş çünkü aşkla doyarsın beynini kemiren tüm sorulara inat yaşarsın...




''Aşk kapıdan girince akıl bacadan çıkarmış'' büyükler öyle söylerdi tam da yerinde bir deyimdi bence, bana ve bize yakışan en güzel giydirmeydi...
Bir an önce onun sesini duyacağım diye sakin bir köşe aramak, işten erken çıkmak, sigaranın birini söndürmeden diğerini yakmak, yemeğin son lokmasını yutamayıp rahat konuşamam diye çöpe atmak, günaha girmek, günaha girerken bile ibadet yapmışcasına mutlu olmak...
''Delilik bu'' diye düşünürken yığınla delilikler yapmak, yolda yürürken sebepsiz gülümsemek;
O kadar çok şey var ki aşka dair anlatacağım... bu yazıyı yazarken bile garip ve anlamsız bir gülümseme yerleşmiş yüzüme, hatırlamak ve tekrar tekrar yaşamak aşkı bu olsa gerek...




Bir sürü rekor kırarsın saçma sapan; en çok gülme rekoru, en çok konuşma hatta en fazla sms atma rekoru, kendi kendine ödüller verirsin ''yılın en iyi delisi'' ödülü... bu bile utandırmaz sizi hatta böbürlenircesine anlatır etrafındakileri de deli olduğuna iyice inandırırsın...



Güzeldir bir aşkı hakkıyla yaşamak, onun hastalığı ile hastalanmak onun mutluluğuna ortak olmak, arada uzak mesafeler olsa bile aynı yemeği, aynı sevdiğin gofreti yemek... çocukça, saçma sapan ama güzeldir, harikadır...
Üzmemek gerek bir aşkı, küstürmemek... kolay bulunmaz haklı bir aşk, güzel görkemli, deli dolu, kendini kaybettiğin bir aşk kolay bulunmaz, kendini onda bulduğun onda kaybettiğin sonunu düşünmeden her dehlize birlikte girdiğin her karanlığa, geceyi sabah ettiğin, hissettiğin ve cehennemin dibine bile gitmeye korkmadığın bir aşk kolay bulunmaz...
Çünkü çok güzeldir bir aşkı hakkıyla yaşamak, ölene kadar kaybetmeden yaşamak...


Eğer bulduysanız lütfen kaybetmeyin çünkü elinizde ki en büyük şans en büyük cesaret en büyük silah odur...


Tüm engellere tüm acılara tüm olumsuzluklara rağmen tek başınıza kalmış olsanız bile sevmekten vazgeçmeyin...
...

25 Mart 2014 2-3 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (7)
  • 10 yıl önce

    Sevgi ve aşk üzerine ne güzel br yazı. Aşk ile aşılmayacak engel var mı? Bunu sadece iki kişi arasında ki duygusal ilişki olarakta almamak lazım. Aşk hayatın tam ortasında, taşta, toprakta, vatan da...👍

    Güzel bir deneme kutlarım Filiz yürekten...

  • Tüm engellere tüm acılara tüm olumsuzluklara rağmen tek başınıza kalmış olsanız bile sevmekten vazgeçmeyin...😙😙😙

    Filiz Şairem bu güzel yazıyı iki kere okudum inan çok güzel kaleme alıp duygu sağanağı halinde aktarmış sın..kutlarım👍👍😙👑

  • 10 yıl önce

    Sade ve gerçek , sıcacık bir anlatım, keyifle okudum. Şairim gönlüne sağlık.

    Sevgiyle kal.

  • 10 yıl önce

    teşekkürler yazımı günü denemesi seçen kurula 😊

  • 10 yıl önce

    Tek kelimeyle; güne hakkıyla gelmiş ve çok güzel bir çalışma. Ne güzeldi yazı, ne güzeldi dile gelen kelimeler gerçeğin, gerçek aşkın ışığında.

    Yürekten kutluyorum sevgili yazarım.

    Mutlu kalın, esen kalın.

    Sevgimle ve en iyi dileklerimle...