Aşk Yolu

Gözlerinden zemheri girsin gönlüme, razıyım puslu yolları günahlarınla ödemeye...
Sevapların sende kalsın, kirpik uçlarında sabahlasın göz pınarların... Nemlenmeyi unutmasın yüreğin karışmasın ortalık... Bana ödettiğin bir sen var, sensiz sabahlarda koynuma aldığım... Senden başkasına çıkacak olan yolları, hatalarımla değiştiriyorum. Bir sen var içimde... Aslında biz varız bir yerlerde konuşulmamış olan... Biliyor musun aşkım? Beni deliler gibi sevdiğini biliyorum...
Bunu senden duymak için zamanı kolluyor, mevsimleri birer birer içime çekiyorum. Seni seviyorum... Bana kızgınsın, sana kızgınım. Ama kızgınlığım aşkımdan, inan... Bir ben var sende, konuşulmayan...

Biliyor musun sevgilim? Seni çok seviyorum... Yüreğinden yüreğime gökkuşağı sun, senin gibi ömrüm saysın yüreğim, senden gelen bütün renkleri... Bırak, seni seveyim... Bu kuşlar bizi rahat bırakmayacak gibi görünüyorlar, bir türlü de haber uçuramadın yüreğime beni deliler gibi sevdiğine dair.
İnatçı sevgilim, biliyor musun seni deliler gibi seviyorum... Yaşanmış aşklar kervanında bizim için en ön sırayı kapıyorum. Yüreğimden yaşlar boşalıyor, hayat yolu ümitleri kırgın, hayat yolu darmadağın hayat yolu bizsiz çok derbeder... Bizi sakla, bizi koru, bizi anla...
Benden sakladığın her bir sen için, sendeki bütün ben'leri alıyorum... Cezamız bu olsun gönül çiçeğim, gözyaşlarını düşür yüreğine korkma... Kar tanesi gibi yağacağım yüreğine... Buz tutsan da nafile, ben yandım bile... Gözlerinden gözlerime zehir misali akıyor aşkın... Aşkım; sen benim canım...

Karanlık yollar aydınlığa çıksın aşkımızla... Cümlelerimde bile biz'li yollara ışık tuttum...
Ben artık ben olamam, sen de biz olabilirsin ancak... Hayalin öpüyor saçlarımı, rüzgâr bile kıskanıyor.
Biliyor musun sevdiğim? Sana çıkmayan yolları kaderimin cilvesi sayar, kendimi yalnızlığın kucağına atarım. O vakit kirpik uçlarımdan gönül limanına uzanan yolu aşkımızın külfeti sayarım.

Şimdi kal, artık ?Git' demeyeceğim... Kal ki, yaşadım sanayım...
Kal ki, ne kadar çok acı çekersem o kadar çok mutlu olayım...
Kal sevgilim, gitme... Dönüş biletini yırtıp umudun olayım...
Artık bitsin bu kahır dolu yollar, bizi aşk dolu öpücüklerin gizlenmiş türkülerinde okuyayım...
Uzat ellerini, korkma seni benden başkasına vermem...
Aktıkça kuru, kurudukça ak... Canım ol, canımdan öte ol... Biliyor musun her şeyim? Her şeyin olamazsam eğer her şeyini çalacak kadar çılgın olabilirim.
Feda ettim zaten her şeyimi, ne vakit gidip ne vakit kalacağımı belirlemek istersen merak etme ben gidici değil, kalıcıyım... Seni seviyorum her şeyim, gördüğüm umutları mavi düşlerine bağışladım...
Gülümse sevgilim... Umut kokan mevsimin en güzel, en derin yolundayız... Sarıldım bile sana bırakmam, acılarımızın koynunda göz kırpmaya razıyım.

24 Ağustos 2012 2-3 dakika 464 denemesi var.
Yorumlar