Aşkı öğrendim

Bazen düşünürdüm aşk nasıl nasıl birşeyki insanın kimyası tamamen değişiyor nefes alıp vermeler bile değişiyor.......; evet insanın başına gelmeye görsün ;değişiyor her şeyi yeniden keşfediyorsunuz.... hatta güneşin faklı doğduğunu ; soğuk havalarda içinizin daha çabuk ısındığını fark ediyorsunuz .
en anlamsız sözlere bile manalar yükleyip saatlerce gülebiliyormuş aşık olan........ eskiden mektup yolu gözlenirmiş ......;onun yerini şimdi telefon aldı.
hatta zil sesini kimse duymasın diye, devamlı cepte taşınır oldu.
saatlerce resmine bakılır hayaller kurulur ...... bumu benim sevdigim der ,
her santimini beyninize kazırsınız......sonrada o hayalle sabahı edersiniz.... bilmediklerinizi aşk hayatınıza girince öğrenmeye devam edersiniz......
gülmeyi yeniden öğrenirsiniz , ufak şeyler artık canınızı sıkmaz, telefonda biraz daha uzun konuşa bilmek için arabaya binmez yürüyerek gidersiniz....yeter ki sesini nefes alışını biraz daha hissedin diye......
kıskanmayı da öğrenirsiniz sahiplenmeyi de........ bunun yanlış olduğunu bildiğiniz halde vaz geçemezsiniz bu duygudan ....... ama kıskanmıyor gibi görünmeye çalışırsınız .... oysa daha önce hiç kıskanmamışsınızdır.....
...oysa daha önce aşık olmadınız ki......... haliyle kıskanmayı da bilmediniz sahiplenmeyi de güneş her gün farklı doğarmış aşık olan için ilk sözü seni seviyorum ..muş; tıpkı son sözü gibi.........aşık olanın ........ben aşık oldum bunları öğrendim ....ya siz ne öğrendiniz...

11 Şubat 2010 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 14 yıl önce

    Sizi kutlarim Sercan Hanim, hemde ta cani gönülden kutlar ve tebrik ederim sizi, zira yeni geldiniz ve galiba ilk denemenizi ekliyorsunuz ki cok ama cok güzel bir denemeniz, simsicak samimi ve öyle ictenlikle yazilmis ki tüm yasadiginiz güzelliklerin adeta özünü yazmissiniz, ve hatta belli ki yazarken bile öyle heyecanlisiniz ki bu metninizden bilene hissediliyor ve anlasiliyor, bilmiyorum kac defa okudum ama cok güzel, insani cok etkiliyor ve su zalem üstüne zalem yasanan Dünyamiza ve yine tüm siirlerin ve öykülerin hep ayriliktan söz ettigi bir dönemde siz sicacik bir asktan ve Hayatiniza anlam mana ve güzellikler katan bir Sevgiden bahsediyorsunuz.....

    Askinizla ve Sevginizle cikmis oldugunuz bu mübarek yolculukta cok ama cok degisimlere ugrayacaksiniz, bu seferde tüm engelleri asma asdina, aziginiz suyunuz Sevginiz olsun, karanlikta ve cikmaza girdiginizde Sevdaniz nurunuz olsun, tüm umut ve ümitlerinizi bütün bütün kaybettiginizde Askiniz sizi bulsun ve mutlu huzurlu güzel günler sizin olsun :-)

    Aski bulan neyi kaybetmis ki ? Aski kaybeden neyi bulmus ki ?

    Basarilarinizin devamini diler ve sonsuz saygilarimi iletirim...

    Mehmet..............................

  • 14 yıl önce

    tşk ederim güzel yorumlarınız icin evet daha yeniyim .... zamanla kalemimi kuvvetlendirecegime inanıyorum sevgiyle kalın....