aşkın çenesi

bir ton basıyor aşkın çenesi...köpek gibi ısırıyor,pare pare ediyor yüreğimi.ve benim bilincim donup kalmış korkusundan...

bu aşk beni Tanrı'yla yüzleştiriyor.bu aşk beni kendiyle bütünleştiriyor,maşukla değil!
Tanrı!büyük dizayn edici!öyle kusursuz ki farklılaştırdıkların...kendi aşkınlığından kendi farklılığından mı bu sudur?aynı hamurdan,topraktan akıldan ve ruhtan bileşen bu yaratım,nasıl sonsuz çokluklar içerebiliyor?şaşıyorum,şaştıkça yazgıya teslim oluyorum,şaşı.

ne savaş suçlusuyum ne de mülteci,ben,bir garip münzevi...şaşkınlığımda seni buluyorum,şaşılığımda kendimi...

sabrın tükendiği yer,hidayet kapısıdır inanıyorum.sancılandırıyor ruhu aşk,sancılandıkça sabır doğurtur durur...

lakin,bünye taşıyamıyor dünyevi mecburiyetlerden kaçışın getirilerini...nihayetinde uyuyor şeytana...direndim...saat 04:07,daha fazla dayayamıyorum gözkapaklarımın namlusunu satırlara...dalıyorum...

28 Temmuz 2009 30-60sn 19 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 14 yıl önce

    şaşkınlığımda seni buluyorum,şaşılığımda kendimi...

    evet, bilinir ki su uyur ve hatta düşman görünen hayat tacirleri de uyur ama şeytan uyumaz.. ve uyutmayada müsaede etmez, eğer ki uyanmak istenilmezse şeytanın bu uykulu uyanıklığından... zor.

    tebrik ve teşekkürler..

  • 14 yıl önce

    lakin,bünye taşıyamıyor dünyevi mecburiyetlerden kaçışın getirilerini...nihayetinde uyuyor şeytana...direndim...saat 04:07,daha fazla dayayamıyorum gözkapaklarımın namlusunu satırlara...dalıyorum...

    🙂🙂🙂

    Tebrikler,düşüncelerini hissettirdin bize 👍👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    söliyecek bişey bulamadığım kadar güzel olmuş tebrikler

    büyük yüreğine sağlık

  • yorum yapmak istiyorum bünyem müsaade etmiyor sözün üstüne söz konmuyor sözüm bu ağızdan bana dönüyor... teşekkürler...