Aşkların En Güzeli

Yine mevsim yaz yine yaz mevsiminde hazanı yasıyorum yaprak dökümü sanki sonbahar.sende kırlangıclarım gibi gideceksin ben hep baharlarımı bekleyecegim seni gormek ve sana kavusmak için....mutlu olmak mutlu kalamak ne kadar zormus be sevgili.ne kadar zormus...
ben senin içinde yaşamalı hayat bulmalıydım.bana can veren allah beni senin içine gömsün'ki orda seninle yasayabileyim...........taaa ki beni klabinden sokene kadar.ve o gün ve beni kalbinden soktugun gün oracıkta oleyim...ölmeliyim senin için;;;;; hayatım senin elinde olmalı....
mutlulugu vitrinlerde aramadım hiç. ne kabarık cüzdanlarda ne spor arabalarda
ben mutlulugu aramadan buldum...................ve bir gün gidecegini bile bile sevdim seniiii.......
terkedildiğim için inan hiç üzülmedim.Seninde bir gün gidecegini biliyordum..bir sabun köpügü gibi avuçlarımdan ucup gidecek olman beni üzmüyordu bu benim kaderim diyordum seni yıllar sonra buldum buldugumun haftasına kaybetmeliydim.beni terk etmeliydin... biliyormusun sen en uzun suren aşkımdın beni haftsına terketmedin....
şimdi uzaklarda bir yerde bir tenha kosede ben seni dusunmeliydim diyoırdum kendime........ düşünmeliydim ki aşkların en güzeli oldugunu bileyim...
ve oyle idin aşkların en güzeli....
............................................
bir yerlere gidiyor biryerlerde oturuyor konusurken dahi ikimiz aynı anda aynı cümleyi kullanıyor aynı takımı tutuyor aynı muzigi dinliyor ve kaderimizden bahsediyorduk ......
bana diyordun ki sen benim içime giren en güzel aşksın yıllar sonra seni buldum ve bir gün avuclarımdan kayıp gidecek sin ve benim kaderim bu diye sitem ediyordun...bu cumleleri sana soyleten rabbim bana da söyletiyordu.belki bu yüzden sevdim seni. deger verdiklerin bir gun elini bırakıp cekip gidiyor olmaları ne kadar üzücü degilmi ? sevgili...
ben sana söz verdim sevgili seni hiç bırakmayacagım
ben sana söz verdim sevgili seni hiç üzmeyecegim.
ben sana söz verdim sevgili sana hiç yalan söylemeyecegim.
ben sana söz verdim sevgili bir gün öldügüm de bile seni sevecegim.
....................................
bir genc kızın en buyuk ceyizi öpülmemiş dudakları demiştin seni öpmek istedigiMde .. .

..................................eger gideceksen bir gun sende sevgili
eger terkedeceksen dogdugun toprakları sevgili
eger yorulduyssan kaderinin sana cektirdigi acılardan sevgili...
GİDECEGİN YERE BENİ DE GÖTÜR.....
BEN DE SENİN GİBİYİM BENDE SENİN YAŞADIKLARINI YAŞADIM
BENİ DE GÖTÜR SEVGİLİ
BENİ BURALARDA YANLIZ BASIMA BIRAKMA.....

15 Ağustos 2008 2-3 dakika 16 denemesi var.
Yorumlar (1)