aşkmı bizler için var bizmi aşk için yaratıldık

Aşka inanırmısınız?..yada aşık oldunuzmu hiç.?...Ben aşka inanırım ve aşkı damarlarıma kadar yaşadım, yaşıyorum.Harkulade ötesi bir duygu bence aşk.
Bir filozof demiş ki: (Eğer duygularımız düşüncelerimize hükm ediyorsa, bunun adı aşktır.Yok eğer düşüncelerimiz duygularımıza hakimse, bunun adı sevgidir..
Bence aşk duyguyu her yönüyle futursuza yaşamaktır.Ve bence aşk insan ruhuna en güzel ilhamdır ve en etraflı gıdadır.Aşksız insanı düşünemiyorum ben.Hani aşk derkende günümüzde ki bir gecelik beraberliğe verilen aşk yalanını karıştırmıyorum işin içine.Bence aşk bedeni arzulardan arınılmış yüce bir duygu ötesidir..
Peki aşkmı bizler için var yoksa bizlermi aşk için yaratıldık?Bence bu çözümü mutlak olmayan bir ikilem.Yada biz pencerenin hangi tarafından bakarsak o şekilde görülebilecek bir olgu.Mesele şu bence:
Bizler aşk için yaratıldık ve aşk bizler için yaratım ruhunda oluştu..
Kısaca aşk harkulade bir duygu geç kalınmadan yaşanılması lazım her yüreği olan insan için...

26 Kasım 2009 1-2 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (6)
  • 14 yıl önce

    Sevgi... Aşk...insanın yaşı ne olursa olsun, her zaman insanın içini ısıtan coşkulu duygular yaratır.

    Aşka aşık olmak her şair yürekte vardır. onu böyle yüceltmeniz istemeniz güzellikler sunmanız çok hoş.

    Çok güzel duygular, anlatım harika.

    Yüreğinize sağlık... Tebrikler... Sevgilerle...👍👍

  • 14 yıl önce

    nice kalemine inşalah tebrikler 👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    aşk mantığın denklemlerinde kaybolmak demektir.. yüreğine sağlık..tebrikler

  • 14 yıl önce

    bismillah demiş denemelere el atmış muhterem hemşerim

    üstelikte sonderece ağır bir konuya değinmiş

    labirent misali düşün düşün aynı noktaya gel.

    dilerim devamı gelir

    tebrikler şair yürek ilhamın daim olsun

  • 14 yıl önce

    Aşk yürek ister.. Aşka gücü yetmeyen yüreksizler hic eğilmesin bence aşkın üstüne; kirletmesinler..

    Harika bir paylaşımdı.. Tebriklerimle..