Atatürk'ün Mezarı Anıtkabiri Ziyaretetmek İster misiniz

Hepimizin büyük bir hayali, özlemi ve isteği olan Atatürk'ün mezarı ' A N I T K A B İ R'i ziyaret etmek ister misiniz ?
Ama bazen maddi, sağlık ve iş durumu yüzünden bu imkansızdır.
Ve içimizde hep bir uhde kalmıştır.
Araştırmacı Nihat İlikcioğlu, siz değerli ziyaretçilerimize bir acil servis gibi yetişti.
İşte size büyük bir imkan.
Elinize kahvenizi alın, yudumlayarak oturduğunuz yerden A N I T K A B İ R'in gözle görülür her türlü iç ve dış mekânın bilgisayar ve internet ortamında interaktif olarak mousle ( fare) ile sol tuşuna basılı tutarak görmek istediğiniz yöne doğru yukarı ve aşağı ve sağa sola hareketle 360° 'lik 3 boyutlu bir açı ile izlenmesini sağlayarak bilişim sektörü devrimi ile ‘' S A N A L G E Z İ N T İ ‘' yapabilirsiniz.
Nasıl mı ?
Çok basit.
anitkabir360.com/ bu linki tıklayarak gezintiye başlayabilirsiniz.
Link açmaz ise alternatif olarak www.360tr.com/06_ankara/anitkabir/ tıklayınız.
NOT: İnternet ve tüm işletim sistemlerinde browserlar ile (IE, Firefox, Safari, Opera, Google Chrome) sorunsuz çalışır. Adobe Flash Player sisteminizde bilgisayarınızda yüklü olmalıdır.

10 Kasım 2016 1-2 dakika 153 denemesi var.
Yorumlar