Avuç İçi

Bu melankoli tavırlarından vazgeç sevgilim , bana gözlerinden bahset nasıl parladığını anlat benimleyken neler düşündüğünü anlat ve ben seninleyken gözlerimdeki ışığı anlat bana ,ellerimi tut ardından içindeki sıcaklığı, sevgiyi ,hasreti hepsini hisset her şeyi orada sakladım ben sana olan duygularımı oraya gömdüm ve gömdüm ki başka eller dokunduğunda acısın ellerim acısın içim ve dokunmasın yabancı eller elime bile ...
Ben sana olan her şeyi içimde yaşadım içimde sakladım kaçmaya çalıştıkça senden sana yakalanmak için kendimi ele verir tavırlar sergiledim , aslında seni unutmaya çalışırken bile unutmak istemediğimi haykırıp durdum , içimden ben hep sana yakalandım aslında ve sana olan duygularımı gözlerime yazdım,her aynaya baktığımda unutmaya çalıştığım seni tekrar hatırlamak için ve bu gözler gördükçe sana olan duygularımı unutmamaya kararlıydım senden vazgeçmek vazgeçememek arasında kalmış bu yüreğim şimdilerde paramparça , darmaduman gelgitler çok yordu beni senin olmayı beceremedim hiç ama sensizliğe attım her adımımı bilmeden , istemeden git gide senden uzaklaşmışım senden, düşününce bu yaptıklarımı sana olan bütün duygularımı prangalara asıyorum evet asıyorum ellerimle avuç içimle sana olan sevgime ihanetiyle yargılıyorum ...
Sonra oturuyorum bir köşede senli olan bütün hayallerime birer çizgi çekmeye çalışıyorum aynaya baktığımda sana olan duygularımı görünce tuzlu yağmurlar döküyorum sonra vazgeçiyorum kendimden ve senden vazgeçmeye çalışmanın ne delice olduğunu tekrar anlıyorum ...

06 Mayıs 2014 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar