Ayaklar altında çiğnenen sevgiye degil ben dorulardaki sevdaya hasretim.

Bir yudum sevgi istiyorum.Ama yerlerde,ayaklar altında sürünen sevi değil istediyim.Ben doruklarda olan erişilmesi neredeyse imkansız olanı istiyorum.Çaba sarfedilerek emek harcanarak,elde etmek için sevda dağının doruklarına çıkılarak kazanılan sevdayı istiyorum.Kazanıldığında degeri bilinsin,sıcaklıgı ile beni ısıtsın,kadifemsi bir yumuşaklıkta beni sarıp sarmalasın istiyorum.gönül bahçemde hiç solmadan açacak bir sevda çiçeği olson istiyorum.Ama nerde? Sevda marketlerde satılmıyorki.Sevda aranmakla bulunmuyorki.sevda istediyine verilip istediyinden alınmıyorki.Dostlarım yer yüzünde çok az şeyin çaresi yoktur.Bunlardan biride verilmeyen sevdayı almaya kalkmaktır.sevdasını vermek istemeyen sevda pınarının kaynağı o küçücük yürege bu alemde hiç kimsenin ne zorla nede dünyanın bütün hazilerinin maliki olsalar bile güçleri yetmemiştir.
Sevda gönül evinde sesiz sessiz akan bir pınardır.sevdanın çoşup çağlayacağı bir mevsimi yoktur yer küredeki baharın çoşup çağlayan ırmaklar gibi.O birde bakmışınki bir çiift zümrüt yeşili gözün nazar etmesinden,sıcacık bir tebesümden,manav tegahlarında görenlerin canının çektiyi pembeyle kırmızı arası bir renkte insana gülümseyen elma misali yanaklardan,kudretten sürmeli kara gözleri çevreleyen yay kirişi kaşlardan.bu yaykirişine gezlenmiş hedefi tam on ikiden vurmaya hazır ok misali kipriklerden etkilenip çoşar,kabarır sonrada bendine sığmaz çağlayıp akar.bazende kara kuru bir bedenin arkasından süklüm püklüm sürüklenir.sevdayı yaşadım ama aşkı hiç tatmadım.Ama sanıyorumki ....


Aşk Sevdanın ateşten bir gölemleyimidir.
Riyadan azade yalın bir sevda gönüllerde alevlenemezmi.
Yeşil,Ela,yada kara gözlerden akan sevda pınarı,
Sevgisiz kalan gönülleri sulayıp yeşertemezmi ?


22 Nisan 2009...00.40 Osman Ata



Not: Usta yazarların affına sığınıyorum lütfen beni bağışlasınlar.yazdıklarım sadece içimdeki duygulardı.bilmişlik yada ukalalık adletmeyin lütfen.herşey gönlünüzce olsun.

22 Nisan 2009 1-2 dakika 5 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Gönlünüzden dökülen incileri yazmışsınız bunun neresi ukelalık böyle düşünmeyin bence çok ta ii yazmışınız tebrik ederim naçizane...ibretle okudum....