Aykırı konular

Aşağı mahallenin hocası. Sabah ezanını bitirene kadar; ben tuvalet gereksinimlerimi bitiririm, duşumu alırım, çayımı ısıtırım, ekmeğimi kızartırım, yumurtamı haşlarım, giyinir-kuşanırım, kokumu üzerime fısfıslarım ve evde kimseler uyanmasın diye sessizce kapıyı açar-kaparım, yola çıkarım işime doğru yürümeye başlarım. Tüm bunlar olur ve gerçektir. Tâ ki aşağı caddeye uzanan merdiven basamaklarının sonuna vardığımda aşağı mahallenin hocası sabah ezanını sonuçlandırır. Kendi kendime hey kurban olduğum Allah' ım derim...Denemişimdir. Yatsı namazını bitiririm, yemeğe otururum, ama aşağı mahallenin hocası hâlâ uzun hava çeke-çeke ezanı okur...Yine Ya Rabbi sen koru bizleri derim...
....

Yıllar önce bir blog sahibi zahmet edip izin almadan bir şiirimi almış. Altına da burayı takip edenler pek anlamadım ama bir şeyler karalamışlar. "Gitme" ile ilgili şiirimin tamamı yok elbette. Epeyi sonra ben de bari isim kullanmadan " Önemli mi " rumuzu adı altında blog sahibinin yazdıklarının altına ufak-tefek karalamalar yazayım dedim. Pek hoşuna gitmiş olmalı ki bari dedim devam edeyim. Aramız bayağı iyiydi. Yani kendisi de yazdıklarımın altına düşüncelerini belirtiyordu. Yani şimdi düşünmeden edemedim; belki dedim tanınmış bir yazardır.

Gel zaman git zaman bazı şairleri sevmediğimi üstelik bu şairleri çok yücelttiklerini Çağdaş Türk Şiirinin önünün bunları yüceltenler tarafından kesildiğini yazdım. Yüceltenlerden de hoşlanmadığımı belirttim. Sonuçta hakaret etme niyetim yoktu ama bazı sözcükler kullanmışım yüceltenler için. Kızdı elbette. Haklı da. Kusurlarımı belirttim ve blogla ilgimi kestim.

Neyse. Bazı blog ve site sahipleri bu ve benzer yazılar için sayfalarında "Dikkat Kurallar" der. Hem sitesini hem de yazanı korumak amaçlıdır bu. Yazan iyi niyetlisiyle geri dönen yazısını düzeltir ve tekrar yollar. Ama bu blog sahibi yazmış olduğum yazıyı ne bana gönderdi ne de uyardı. Olduğu gibi fazla uzun olmayan bu yazıyı sayfasına koydu. Sonra da beni yerden yere vurdu. Tamam vur da biraz insaflı ol. Onun-bunun kucağına düşmemden çok hoşlanacak belliki..Bir de o kadar bed dua etme. O ettiğin bed dualar döner sana...Ben söyleyeyim de...

İnsan aşık olduğuna bed dua eder mi kız?

30 Eylül 2017 2-3 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 6 yıl önce

    Konular aykırı da özler bir anlayış saygı gibi kavramları yitireli çok oldu insanlık

    Ayrıca da ezan ezan olmaktan çıktı gerçekten uzun hava dinliyoruz artık 😂

    Paylaşımınız için teşekkürler 👑