Ayrılık Sancısı

beni bırakıp gidemezsin... yapamazsın... nefes alamazsın...

ya da ben kendimi kandırıyorum bu boş sözlerle. aslında kim nefes alamaz belli. kaybettim seni bir okyonus içinde.

geriye kalan ne dediğimde boynuma dayadığın hüsranlar.

seni kaybetmememk için yaptığım onlarca hata binlerce kez söylediğim yalanlar. aslında biliyordum gideceğinide bu sonbaharı ben böyle düşünmedim ki...

gözlerini kaçırarak başladığın hikayeler canımı yakıyordu ama ben güz sancısı demiştim bunlara... bilemezdim ki çekip gideceğini... mutlu olduğum bir anda gözyaşlarına boğulacağımı...

kırık camlara benzedim ben senden sonra kırıldıkça, canım yandıkça daha da sivriliyorum daha çok acıtıyorum insanları... en son kırmak istediğim insanı bile paramparça yaptım artık onun çin olmamyı seçtim...

yüreğimde başlayan sancnın sebebi ayrılıkmış meğer... başka kollarda yarılamış olduğun yolda bıçaklar batmış herbir yanıma... başka kızlarda aldığın solukmuş o sancının nedeni...

söyleseydin bana keşke, gerek yoktu ne senin sancılar içinde kıvranmana ne de benim canımın acımasına...

ben düşünememişim aslında senin bu sancının sebebinin farklı olduğunu.....

şimdi git o kollara. bilki seni bırakmamın nedeni ellerini kaçırman benden. ben seni bırakmadım yarı yolda sadece biz olmayı bıraktım. çünkü biliyorum o şekilde mutlu olamayacığımızı.

aslında burda suçlu olan birisi aranıyorsa suçlu olan benm annem ve babam... ne vardı sanki beni geitrdiler dünyaya. nefes almamı istediler.. ben boğuluyorum git gide bu dünyada. gündüzümle, gecem karıştı birbirine... gözyaşlarım durmuyor işte. lanet olsun senin gibi yüreksizi sevene. lanet olsun senin gibi şerefsize ağlayana. lanet olsun senin gibi yarı yolda elimi bırakacaklara verdiğim ele...

LANET OLSUN seni sevdiğim o güne... şah damarıma dayanan hüsran yavaş yavaş kesiyor aldığım nefesi işte... şimdi git sancın bittiyse. şimdi git benimleyken yolu yarıladığın kollara. şimdi... benim ömrüm yeni başladı işte...

üzerine yıldızlar yağsınnnn yüreğimde....

23 Ocak 2010 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar