az kaldı dilinde şiir,gönlüne nehir yaşamaya...

...Her yanımla sevdim seni...kendimi kaybedercesine...koca dünyadan kendimi unuturcasına seni sevdim...


...Her halim seni sevmekle geçti...eylülde kapımı açtım sana mesela...mesela kasımda aşkımı ilan ettim leyl gecelerine...mesela şubat soğuğunda güneş sıcaklığımı avuçlarına tereddütsüz biraktım...mesela,mart başında şiirsel kapımı açtım ellerine...ve mesela en çok nisan yağmurlarıyla seni öptüm,doyasıya kucakladım ruhuma...


...her vaktim sen bu yüzden...bu yüzden istemem sensiz zamanım aksın...istemem sensiz özgürlüğe kavuşayım...istemem bir ağaç gölgesinde sensiz serinleneyim...istemem,yaz gülleri sen yerine bana kur yapsın...istemem,sensiz davranayım,sensiz davranışlar göstereyim,istemem...ama...ama isterim seni her halimle...anla...


...her anım sen dolması için yaşıyorum desem,inan...,inan sana endeksli yaşıyorum...ruh haletine göre mevsimlerim bukalemun renklere giriyor...inan her anımda,hatıramda senin eşsiz,senin mezopotamya hatırlatan,senin buğday desenli bakışların duruyor...inan,gözlerimde...sözlerimde çıkmıyorsun hiçbir an desem,inan...inan bana,seni çok mu çok seviyorum...seni sevmeyi de seviyorum...


...her durumum sana göredir duy...duy bu can seni taşıyor adımlarında...duy bu ses,ırmaklarında yankılanıyor sabah akşam..duy bu beden seni hissetmekle kendini görevli kabul ediyor...duy,duy beni derin derin...


...ve her dem sana koşmaktayım...yalınayak yollarına düşmüş,bahar kokan,papatya kokan varlığına tam gaz gitmekteyim...bekle beni...


bekle,az kaldı dilinde şiir,gönlünde nehir yaşamaya...az kaldı...az...


evet
az kaldı
yudum yudum seni içime almaya
içimde büyütmeye
içimden sevmeye
kalbimi sevdiğim gibi
rabbimi özlediğim gibi
...


MESELCİ
3 NİSAN 2009-MARDİN
B.X.
16.53

06 Nisan 2009 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Aşk, özlem, mevsimler. Nasıl da dolanmış öyle birbirine...