Babamdır O Benim Çünkü

Her kızın babası özeldir. Her erkeğin babası özeldir. Babadır o. Baba demek bile özeldir çünkü. Her erkek öyle çocuğu olunca baba olamaz. Baba olmak öyle doğumda iki volta atmakla olmaz çünkü. Ben babamı bilirim mesela. Babam hep gözlerime bakar benim. Anlar çünkü beni o. Ne hissedersem hissedeyim beni anlar çünkü o. Babamdır o benim. Hiç insan babasının yanında korkar mıymış hiç(?) Benim babamdan korkar herkes. Babamın yanında kimse bir şey diyemez bana. Baba adamdır çünkü. Benim babamdır çünkü o. Gözü karadır babamın. Benim ağlamama izin vermez babam. Bende onun kızıyım. Üzmem ben babamı. Hem demezler mi kızların ilk aşkıdır babası diye. Öyle herkesler beğenemez benim babamı. Yeri gelir kardeşlerimi kıskanırdım ben. Babayı sevmek demek farklıdır çünkü. Herkesi sevmekle bir olur muymuş hiç babayı sevmek(?) Ona bir şey olmasın diye dua edersin her zaman. Ona bir şey olursa gücün kalmaz çünkü. Baban senin hayattaki dayanağındır. Dayanağın giderse neyin kalır ki hayatta? Babandır seni koruyan, kollayan. Ararsa sorarsa seni düşündüğündendir. Yeri gelir seni de kıskanır. Hiç baba kıskanmasıyla elin oğlunun kıskanması bir olur muymuş hiç(?) Baba gibi olamaz kimse. Babandan başka kimse... Hissedemezsin babanın yanındaki gibi. Gülemezsin onun yanındaki gibi. En güzel erkek gülüşüdür babanın gülüşü. En güzel baban kokar. Dünyadaki en yakışıklı erkek babandır çünkü. Herkesi bilmeme ama benim babam farklıdır. Herkes der bunu. Bende derim. Onun eve gelmesini beklerim mesela her gün. Ona kapıyı açmak hoşuma gider. Babama açarım kapıyı. O çalışıyorsa benim için bende gülümserim ona her gün. Babamdır o benim. Sohbet ederim onunlar. Konuşuruz,tartışırız. Babamdır o benim. Konuşursa hep onu dinlerim. Derdi varsa anlarım onu. Gitmem üstüne. Babama bir şey olmasına dayanamam bir birde babamın ağlamasına. O zaman bende her şey biter çünkü. Babamdır o benim. Onun ağlaması demek benim içimde fırtınalar kopması demektir. Onun çaresizliği benim çaresizliğim demektir. Babalar öyle her zaman ağlamaz. Ağlayamazlar. O zaman sarılırım babama. Çözümü bizdedir çünkü. Babamdır o benim. Onun derdi varsa devası ailesindedir. Benim derdim varsa devası ondadır. Onun bir gülümsemesiyle geçer benim derdim tasam. Babamdır çünkü o benim. Babam...

12 Eylül 2013 2-3 dakika 17 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (6)
  • Tebrik ederim Kübra şairim.

  • 3 yıl önce

    Hele de kız çocukları için baba ismi ve varlığı unutulmaz bir değerdir... Kızlar ile babaları arasında çok kuvvetli ama pek de kimselerin göremediği bağlar vardır... Genellikle kızlar evleneceği erkeklerde ilke öce babası vasıflarında birisini görmek ister. Babası kültürlü ise, sportif ise sevgi doluysa, illaki evleneceği erkek de bunların bazısı olsun ister... Baba çoğu zaman eve ekmek getirendir, mutlaka kapıdan girdi mi eline bakılır, bir şey getirdi mi diye... O da bunu bilir boş gelmemeye çalışır eve... Kıza bir sakız, belki ufak bir çikolata, ama her şeyden önemlisi yanağa kondurulan bir öpücük tür, bir içten sarılmadır... Ahirete intikal etmiş bütün babalarımıza Allah rahmet eylesin hayattakilere de uzun ömürler versin. Anlamlı bir yazı olmuş ...

  • Babadır o, evin dağı, taşı toprağı, çatısı, mutfağı, odası ve çok daha fazlası. Sağlıkla, gönülden satırlar...