Babamın Aşk Mektupları

büyüklerimiz bizi hep aşktan korumaya çalışır. her zaman aşk üzerine söyleyecek bir iki kelimeleri vardır. babam da hep aşık olurda okulu aksatırım diye korktuğu için aşk üzerine baskılıdır. aman olmasın der. bir zamanlar babam annemle evlendiği gün ÖSS sınavı varmış ve sınavına girmemiş. okulu annem için aksatmış yani. elime babamın eski sevdiği kızlar için yazdığı mektuplar geçti.şimdi anlıyorumda babam annem yüzünden aksatmamış okulu küçükken aşık olmuş ve okul aksaya aksaya bu hale gelmiş. isimsiz mektuplar. okunmayacak vaziyette. kiminin mürekkepi akmış, kimi yırtılmış. bu mektuplar babamın gönderdiği mektupların karşılığı olarak gelen mektuplar kızlardan yani. babamda küçükken edebiyata düşkünmüş canım. hala o mektuplar evde annemin yazdığı mektuplarda var içlerinde. yalnız bir mektup çok dikkatimi çekti. pembe kalemle yazılmış ve yazıları akmış kenarları yırtılmış bir mektup. okuduğumda sonuna kadar bu babamın en büyük aşkından gelen mektup. ve babamın en büyük aşkını çözdüm bu sayede. babamda çapkınmış hani. şimdi o kadında evli ve 3 çocuğu var hala anlayamıyoum babam o kadına nasıl bakmış. geçmişte aşıklar mektupla konuşacakta haberdar olacak şimdi internet cep telefonu bozmuş işi. o mektupları okuyunca anladım. öyle ya şimdi öyle aşklar yok gör beğen çık ve bitir bu kadar anlaşmak kolay. sabah akşam telefon elinde. büyükler ahh geçmiş aşklar dediklerinde ben bunların içi geçmiş diyordum haklılarmış babamın aşk mektupları anlattı bana geçmiş aşkları. babamın aşk mektupları anlattı bana gerçek aşk nedir ...

07 Haziran 2009 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    benimde bazen yasadigim sir gibi ask'larim oldu tabi ask kapiya gelince insan neyi aksattigini bile bilmiyor tebrikler👍👍👍