bakışlardaki cinayet

evet.bakıyor.bakarken öldürüyor.eleştiriyor,yargılıyor,küçümsüyor....o bir katil aslında.o daha nicelerini bakışlarının zindanına hapsediyor.can çekişiyor kurbanları,derileri yüzülüyor,ciğerleri dağlanıyor,gözleri yuvalarından çıkıyor.zevk alıyor onların çığlıklarından, gurur duyuyor caniliğinle...
bazen, diline kayıyor kılıcı. işte o vakit daha bir sivriliyor, daha bir keskinleşiyor.ağzından çıkan her cümle her kelime ortalığa leş gibi bir koku salıyor. çürümüş yumurta kokusu....
cinayetlerini herkesin ortasında, göz göre göre işlemek istiyor. bilinmek istiyor. duyulmak istiyor. herkes bilsin ki o bir cani, o bir katil....
herkes korksun ondan, herkes yılsın, sinsin bir köşeye. sesini çıkarmasın kimse, bir tek onun kılıcının şakırtıları duyulsun,yankılansın her yerde.
o her şeyi biliyor, hep o haklı, her şeyin en güzeli onun, sadece onun olmalı.. diğerleri sönük kalmalı, sırf acı çekmeli, ya da yaşamaktan zevk almamalı..diğerleri sadece silik bir gölge olarak kalmalı. kimse onunla baş edememeli, kimse tavuğuna kışt dememeli, kimse ondan güzel olmamalı, kimse ondan zengin olmamalı, kimse yanına varmamalı, kimse kafasını kaldırıp çirkin yüzüne bakmamalı..
herkes onun oyuncağı, kuklası olmalı. herkes ona çalışmalı, tıpkı bir köle gibi. herkesten uzun yaşamalı, herkesten sağlıklı olmalı, herkesten akıllı, güçlü olmalı.
evet arkadaşlar o bir katil aslında....

12 Haziran 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar