Bana Müsaade

Soğuğu kıran sobanın sıcaklığıyla tutuluyor bu aş,hafif rutubet isi.Fokurduyan demliğin deminde yudumladıkça koyu muhabbete tutulan hikayelerin son vakitlerinde insana hüzzam tadında bir damak tadı kalır.Yağmurlu havalarda çalışıp sırılsıklam eve koşaradım yürümektense anın tadını çıkaranlardanım.Şırıltılı radyodan tek frekansta bir şarkıya takılır,hayallere yol alır ve gerçeklerde son durakta buluşuruz.Bugün sonbahar bitti,kasımda da aşk,aralıkta .. Asma köprünün yarısında,bir dakikalık adım mesafesinde çok anı geçiyor gözlerimin önünden.Nereden toparlayayım,nereden varayım bu patikaların sonuna...

Biraz yeşile,biraz doğaya,biraz sevgiye bıraktım kendimi..Şimdi tüm psikologların,terapistlerin bahsettiği arınmadayım...

Aşktan,insanlardan,şehirlerden kimsesizliğimin kimsesiyle...Yalın toprağın kurak mevsimlerde açan çiçeğiyim.Şuralarda bir not kağıdı,bir kaç tutam harman,biraz hatıra sandığım..

İnsanoğlu,geldim,gördüm,sevdim...

Bana müsaade...

Yalnız adamın,hatırı kalır şivesi  ile..

Hoşça kal..

07 Aralık 2020 1-2 dakika 75 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (2)
  • 3 yıl önce

    Bir dolu yaşanmışlık ağaçlar yaprakları ı dökerken bizim de hayat sayfamızdan yapraklar bir bir dökülüyor... Geride biraz olsun güzel hatıra bırakabileceksek ne mutlu bizlere, gerisi fasafiso... Kutlarım içtenlikle...