Bana sırrımı soruyorlar

Bana sırrımı,bana seni soruyorlar sevgili...
Güvelenmiş sevda bohçamı açmamı istiyorlar!

Yakan top oynardık.vurulan ölür,oyundan dışarı atılırdı.sen hep can tutar,beni oyuna tekrar alırdın...ben her vurulduğumda,kıyıda,senden emin bir şekilde beklerdim.ilginç olan şuydu,bunca şey olurken ne sen bana ne de ben sana bakamazdık!utanırdık!utanmayı aşktan sayardık...

Hayat bir oyundu... Bu oyunda yıllar girdi aramıza.defaatle vuruldum,defaatle "can" bekledim... Sonra bir gün dahil oldun hayatıma.bir hastane odasında!beklediğim Bahar'ı yaşattın.ben tam 'öldüm' derken,sen belkide elindeki son canını bana bağışladın.ve beni yeniden oyuna kattın.can oldun,Can'ım oldun,sırrım oldun...

Sana hayalimde sarılmak bile bitiriyor bendeki tüm yoksunluğu...sımsıkı doluyorum kollarımı ve o kadar Mutluyken ağlama hissine kapılıyorum!alnımı omzuna koyup doya doya ağlamak istiyorum.garip buluyorum bu duygu fırtınasını.nerden düştü bu gölge gönlüme şimdi?ağlamanın sırası mı diyerek kızıyorum kendime.sonra mı?ağlamanında sevmekten bir kalem olduğunu anlıyorum!sahi kaç yıl oldu seni görmeyeli!kaç yıldır dilimde "sen gelmez oldun!"melodisi...

Seni sevmeye devam ettikçe iyileştim.
Oysa sen,farkında bile değildin,bana ne kadar iyi geldiğinin...beni iyileştirecek tek şey, sevgindi!
Gel bak,sana yılların Nasıl geçtiğini anlatayım.nasıl düştüğümü,Nasıl kalktığımı,Nasıl üşüdüğümü,nasıl özlediğimi,"Bahçede yeşil çınarı"söylediğimde Nasıl kendimi ele verdiğimi,Nasıl solduğumu ve Nasıl Ada'm olduğumu!


Bana sırrımı,bana seni soruyorlar sevgili!
Oltaya takılan bir balık gibi, çırpınmaya başladım.ölüme razıydim ama ne denizden kopabildim,ne takıldığım oltadan.daha çok yaralandım.ne balıkçının eline geçebildim, ne denizi bırakabildim.erteledim her şeyi...iyileşmeyi,yaşamayı,yalnızlığımı...
Oysa,ertelenen her şey büyüyor! İşte;iyileşmesini beklediğim tüm acılarım dağ gibi karşımda duruyor!
Seninle aramızdaki bir sözleşme gibi;yalnızlığım...ve ben seni," yalnızlığım kadar "sevdim...

Bana sırrımı,bana seni soruyorlar sevgili!
Hani filmlerde olur ya,adam on kere vurulur da "ölürse film biter"deriz.adam o kurşunlara rağmen ölmez!

Ben de biliyorum ki gelirsen şayet,film bitecek!görürsem seni,film bitecek!tutarsam ellerinden,film bitecek!bırakalım kalsın mesafeler aramızda!
 bak ne geldi aklıma;ölüm,herkesi birbirinden ayıranken, bizi birleştiren olacak!
Bizim filmimiz biz ölünce başlayacak!!!

Bana sırrımı,bana seni...
Bana hastalığımı soruyorlar sevgili!

23 Nisan 2018 2-3 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar