Başkaları Cehennemdir!

Kaldıramazsınız gözlerinizdeki perdeleri bile bile, başkaları cehennemdir teninize, bilirsiniz. Çünkü kendi cehenneminizde gönüllü yanarsınız. Koruma altına alırsınız yüreğinizi, sizde emanet gibi saklarsınız. Sahibi bellidir gelip alacaktır dersiniz ve altın kafesteki kuş gibi beslersiniz. Her geçen gün, her geçen yıl cehennem içinde cennetinizi ararsınız, kendi cennetiniz cehenneminizin içinde cennetinizdir size. Hangi sırat köprüsünü geçip ulaşacaksınız, nasıl uzatacaksınız ellerinizi alev alev özlediğinize. Yollar hep ona ırak, size bir nefes kadar yakın seven, sadece siz olunca. Bir zayıf ışıktır gördüğünüz, siz onu kocaman bir meşale sanırsınız. Beklersiniz...
Düşlerinizin içine gerçek hayatı koyar, yaşadıklarınızla harmanlarsınız. Hep bir neden bulursunuz; O'nun yerine, O'nun adına haklı çıkarırsınız vefasızınızı. O korumanız altında uzun aralıklarla sadece gülümser size, maaşa bağladığı işçisi gibi. Siz, sadece o ufak gelirinizle ruhunuzu beslemeye çalışırsınız. Kendinize yarattığınız cennetinizde cehennemi yaşarsınız aslında, ama kördür gözleriniz görmezsiniz, göremezsiniz hatta görmek istemezsiniz, gözlerinizdeki perdeye bir kat daha kalın perde eklersiniz. Beklediğiniz tren gelmez, vapur hiç geçmez zaten oralardan. Yol da yoktur sizin cennetinizde, O'nun dışında gelecek herkese çıkmaz sokaktır yüreğiniz, içerden açılan tek kapılı cehennem içinde cennetiniz. Kuşlardan medet umarsınız, haberci güvercinin gelmesini nafile beklersiniz. Yıllar kendini hatırlatır bir, bir aklaşan saçlarınızda, geçmişi beklentilerinizi, özlemlerinizi, hayallerinizi arar durursunuz. Yaklaşmak isteyen herkes yabancıdır, vize alamaz giriş kapısından geri döner, hiç umut vermezsiniz gelenin yüreğini dinlemezsiniz. Çünkü tek yürek beklersiniz, tek ziyaretçiye açıktır görüş günleri...
O gelmez... Beklersiniz...
Dünyanız da yaşlanır sizin gibi bilirsiniz, renkleri solar. Yeniden boyamaya kalkarsınız dünyanızı maviye, belki aniden gelir diye, ama artık mavinin de yerinde Laciverdi bulursunuz...
Her şeye rağmen beklemeye devam edersiniz. Sizin cehenneminizin içindeki cenneti, başkalarının cenneti içindeki cehenneme değişmezsiniz...
Ondan başkaları hep cehennemdir sizin için, bu yüzden kendi ateşinizde yanmaya devam edersiniz...
"bazen cehennem de yanmak da mutluluk verir"


Esenlikle ve sevgiyle...Melekler öpsün yüreğinizden...

İZMİR KARŞIYAKA

24 Eylül 2009 2-3 dakika 23 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)