Beceriksiz Sevgili

Bir cam gibi kırıp gittin kalbimi ya, hani o emin gidişin, hani o kararlı son deyişin...
Ne oldu ağlıyorsun karşımda kimsesiz kayıp bir çocuk gibi çaresiz...
Affet mi diyorsun ? Yoksa ben mi yanlış duyuyorum.
Kusura bakma son gidişinden beri biraz zor anlıyorum....
Giden sevgili ile gelen sevgili çok farklı korkutuyor beni bu aradaki fark...
Oysa giden Çok ama Çok emindi Son sözü Belli idi Elvada arama beni idi ?
Gelene bakıyorum da acıyorum haline...
Ağlama sil göz yaşlarını Affetmem seni 2 damla göz yaşına harap etme kendini..
Yada boş ver harap et anlarsın belki senin beni koyup giderken ne kadar çaresiz kaldığımı..
Tamam Eski Sevgili Çaldığın kalbimi ağlayarak yerine koyamazsın kalk ağlamada....
Giderken olduğun gibi güçlü bileyim seni..Sen öyle olmazsan da öyle sansınlar...
Kalk göz yaşı seren atin bitti ise kirletme kalbimin sevgi sahasını ve uzaklaş yanımdan sonsuza dek tıpkı o son msj atığında olduğu gibi kararlı şekilde...
Bak Sevgili sen beni sevmeyi beceremedin...
Benden ayrılmayı da beceremiyorsun...
Söyle hayatında Adam gibi yaptığın bir şeyler var mı?
Gitmeleri de sevmeleri de beceremiyorsun diz çökmüş ağlıyorsun.
Etrafındakileri kandır da kendini kandırma..Sen beceriksizin tekisin sevgili..
Sen Bu Beceriksizlik ile Bir Ömür Mutsuzluğa Mahkumsun..
Öründe Ben yada başkası da olsa Sen Asla Ama Asla Mutlu Olamazsın Sen Beceriksiz Sevgili...
Ne sevilmeyi ne sevmeyi nede gitmeyi beceriyorsun...
Bu beceriksizliğine kalbimi de alet ediyorsun..
Sana Benden Son Bir İyilik sevgili...
Dönmeyeceğim sana...
Sonsuza dek elveda...

26 Ağustos 2008 1-2 dakika 22 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (4)
  • 16 yıl önce

    şiirimsi bir hava var deneme yazında ve pragraf hiç kullanmamışsın ismet dilin daha sade ve akıcı olabilir biraz da imlaya dikkat et 👍 yormamalısın okuru satırlara nefes aldır olur mu!!👑

  • 16 yıl önce

    Teşekür ediyorum değerli yorumlarınızdan dolayı.. Uyarılarınızı dikkate alacağim. Sevği ve Saygı ile...

  • 15 yıl önce

    Sen bir gurursuzu sevmedinki güzelim o asilce sevdi ve asilce gitti

    kardeşş bee utanmasam ağlıyacaktım çok güzeldi bee👍

  • 15 yıl önce

    Giden sevgili ile gelen sevgili çok farklı korkutuyor beni bu aradaki fark... Ogüzel yüregine saglık👍👍👍