Bedel

Önce karanlık vardır,ardından da aydınlık süregelir..karanlıklarolmasan aydınlığın varolmayacağı da bir gerçektir...

Esaret vardır kurtuluşa engel...Oysa ki umudun etekleriyle esareti savurabilmektir kurtuluş...Gözyaşı vardır nefretin kan ağlayan yureğinde...Tükenmişlik hapsinin mustarip parmaklıklarının ardında yaşar mutluluk...Gül yaprağında kanar sevgiler ve neyin yanık bağrıdır bülbülün sevdası..Sonsuzluk iksiriyle sarhoş olmuş kalbin vuslatın zincirlerini kırmasıdır aşk...Mumdan yapılan gemilerle sevdanın ateşinde maşuka gitmektir...Karanlık;bir buğudur hakikatlerin üzerinde vuku bulan...İhanetin rüzgarıdır sadakat rüzgar gülünü kıymete bindiren...

Kalabalıkların içerisinde yalnızlıktır ruhun sedası...Kalbini artımaktayken iman,cüzzamlanan nefsindir...Zorluğa göğüs gerebildiğin nispette aydınlığa yakınsındır.Kalemin kağıda seni anlatabildiği kadar anlaşılabilir,kendini tanıyabildiğin müddetçe aşinasındır hayata...Korkuyu bildiğin kadar cesur,kendinle çatıştığın kadar hırçınsındır.Yalanın puslu havasında güneş gibi doğabilmektir doğruluk...Kötülük vardır karanlığakardeş...Ama iyiliğin kötülüğü yok etmesi de er kişinin işidir...Susmayı bilmektir bazen yaşamak...Kelimelerini gönül iklimlerinde yolculuğa çıkarmaktır...Gül güzeldir dikeninin ardında...Can acıtıcılığıdır,aşkın rengini taşımasıdır onu tüm kır çiçeklerinden üstün kılan...Bülbülün sevdasıdır,imansızlıktır gülün sedası...

Hayat;güftesi isteğine sunulmuş notalar dizisidir.Hayat silgi kullanmadan resim çizebilme sanatıdır...
Unutma ki;eteklerin ıslanmadan okyanusu geçemezsin.Herşeyin bir bedeli olduğu gibi yaradılışının da bir bedeli vardır...

Karanlıklar olmadan aydınlıklar doğmayacaktır...

Unutma ki ;kuş tüyü yataklarda cennet kazanılmaz!!


2006
İpekçilik...

27 Ocak 2010 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Unutma ki;eteklerin ıslanmadan okyanusu geçemezsin.Herşeyin bir bedeli olduğu gibi yaradılışının da bir bedeli vardır...

    Güzel yazı..kutlarım