Belki

//ben ki; belki yar aşkının esiriydim
ben ki; belki of sevdana serseriydim
ben ki; belki yar dermansız bir dertliydim
sevdim amansız sevdim...//*

Kimse yaralanmasın diye tek başına taşımışsın sevdayı.Oysa çift kişiliktir aşk.İki kişi başlayıp tek yürekte son bulmaktır.Niye bu kadar saklanmışsın?

Sokakta bir sürü şarkı sesi birbirine karışmış.Korsan cd'ler tezgahlardaki yerini almış.Bir tane satalım abla, abi ne olur! Diye yalvarıyor tezgahtar önünden geçenlere...Yüreğimde bir korsan tarafından ç/alınmış aşkım! Ben korsanları iyi bilirim diyorum yavaşça.Ancak sokak parkelerinin ve kuşların anlayabileceği bir dille.Bugünlerde hep böyle konuşuyorum, korsan bir aşkı büyütüyorum hala...Ne farkeder artık? Korsan şarkılar çaresi olur mu, yürekten ç/alınanların?

Kimse kapıya vurmadan, zile basmadan içeri giremiyor .Her köşede polisler var.Hırsız içeride diyorum.Sokakları kollamanın ne anlamı var? Yıldızlar gibi mavi ışıklar s/açılıyor geceme.Bir an gece birden yıldız oluyorsun gözlerimde.Karanlığı kovuyorsun bir bakıyorum, karanlıklarda boğuyorsun sevdikçe.Korsana düştü ya aşklar ondan diyorum.Gerçek aşklar üzmez biliyorum.Sahibi korur sevenleri.Bir başına bırakmaz bir yerlerde.Tek başıma doğurduğum bir bebeğe benziyor aşk.Bu çocuğu ben mi doğurdum diyorum? Yok olamaz! "Aşk, layık olanda kalmalı..."

...

Mutfakta soğanlar yanıyor, sokakta yürekler.Uzmanlar yanmış şeyleri yemeyin dese de, ben kalbimi yiyorum hala.Ve doymadan kalkıyorum her defasında sofradan.Bir bardak su içiyorum her kayıptan sonra, benden gidenler adına.Ve yeniden başlıyorum hayata, hiç olmamış gibi, hiç yaş/anmamış gibi...

Muhteşem arabalar ve evlerle hayatın lüksünü yaşayan insanlara en büyük lüksüm sevmek diyorum bugünlerde.Siz hiç derinden sevdiniz mi? Arabalarınızdan ve evlerinizden vazgeçecek kadar delindi mi yüreğiniz? Ne olur yalan söylemeyin bana.Arabanıza atılan çiziklerden söz açmayın! Tozu alınmamış çiziklerle eski bir ev gibi duruyorum.Bana tarihten söz etmeyin! Hiç değişmedi duygularım, bir çınardan daha deliyim...
...

Belki değişir zamanla sokaklara düşen aşkların talihi.Tezg/ahlardan alıp layık olduğu yere koyar onu sahipleri.Her yürek hakettiği değeri bulur bir gün.Korsan aşkların hüküm sürdüğü coğrafyada, aşk asıl sahipleriyle yürür. Ç/alıntı olmayan aşklar varır huzura.

Başında sen, ardında ben mutluluk atının, beraber koştururuz umutları sonsuza..Olur ya belki...

*Şarkı Sözü : Yücel Arzen

27 Şubat 2012 2-3 dakika 243 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    Hayattan kısa kısa izlenimler, kesitler. ''Belki'' güzel bir deneme olmuş kanımca. Yaşadıklarını yansıtır çoğu zaman eli kalem tutanlar kendilerindende birşeyler katarak. Çoğu hikayemizde kendimizi anlatırız, yarı açık yarı üstü kapalı. Sevgi yoksunu olduğumuz zamanlarda bile sevgi yoksulu olmamaya çalışmalı alabildiğine. Kutlarım Şulecan kayda değer bir denemeydi...👍