Belkiler Arkasına Sığınan Ve Şimdi Olmayan Korkular

Hayatımda hep belkilerle yaşadım ben belkilerin arkasına sığındım... hemen ipin ucundaydı hayallerim... son anda verdim kararlarımı.. düşündüm beni seviyomudur diye ve belki seviyodur dedim kendi kendime.. bu ihtimaldi işte beni sende var eden.. he bide gözümün o diğer ihtimalleri görmeyişi var tabi... Tabi bi anda sana bağlanmamı göz ardı edemez oldum son anda verdiğim ama pişman olmadığım hayaldin ama şimdi gerçeksin... belkide seni sevdiğimi anladığım için görmedi gözüm başka ihtimalleri... şimdi yüreğimde keşkelerden zerre yok... kalbimde bi boşluk vardı şimdi ise o kadar ağır ki ama beni ayakta tutan bana güç veren bi ağırlık bu... evet belki demiyorum şuan eminim hayatımda ilk kez belki demiyorum belkilerin arkasına sığındırmıyorum korkaklığımı... Ve kendimde karşılaştığım bu yenilikten dolayı çok basit bi kelime olsada kullanıcam, evet çok mutluyum... şunu anladım ben, kelimelere anlam veren ortaya konan gerçek duygular,ve herşey gerçek, sevgilim ben seni çok seviyorum senle belkisiz ama güzel bi hayat yaşıcağımı umuyorum... seninde beni sevdiğinini bile bile... ...

25 Temmuz 2010 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar