Ben 12 Yıldır Akmayı Unutan Gözyaşlarımla Sevdim Seni

Ben 12 yıldır akmayı unutan gözyaşlarımla sevdim seni....Seni sevmek ne güzel birşey tarifi olmayan bir duygu kuğum.....ıslak gözyaşlarım var ve artık korkularım var ürkek ceylanların misali...korkuyorum seni kaybetmekten, korkuyorum yeniden yaşanılan güzel şeyleri yitirmekten, oysa ben hiç birşeyden korkmuyorum derken güzel olan şeylerin bitmesinden çok korkuyorum kuğum......farklışehirlerde nefes alan ama aynı sevgiye kosan iki yürek olduk biz seninle bak 7 gün sonra yanındayım sımsıkı tutucam ellerini özlemleri közlücez ikimiz bir olcaz kuğum...

Bu zor zamanımda yanımda oldun hayata bağladın beni yeniden her gün büyüttün beni sevgimi sana deyermiş kuğum o mert yüreğine kurban olduğum.....belki de gözbebeklerimden süzülen gözyaşlarını senin için akıttım sende bana çok yaşlar akıttın o her bir damlana kurban olurum muahhh....saat 2,33 kuğumm gene akıyor hesabsızca sana bu inciler ha korkma kuğum mutluluktan akıyorlar artık ne yapayım işte ağla diyorsun ya engelleyemiyorum......Tek Ama tek seni seveceğim gözyaşlarım kuruyana dek ellerini tutup sana olan sevgimi hissedene dek.....Kızma bitanem arada üzerim seni oda seni gözümden sakındığımdan bebemm ne edersin ne yaparsın aklımdan çıkmadığın için.... işte böle be kuzum kızma bana bu gün çok efkarlıyım başım duman duman sigarayı çok içtim gece kabuslarda uyandığım için seni arayacakdımda kıyamadım üzülmeyesin diye kuğum.....uykularım tutmadığı zaman senin kollarını sarılacağım artık kuğum....Hayalinde yasamayı,dokunmadan sevmeyi, bilmeden nefes almayı ve mutluluklarda ağlamayı ve vuslatın hüzünlerinde beklemeyi öğrendim....her zaman seni bekleyeceğim...sana koşacağım usanmadan bıkmadan....kalbimde sevgilerin ve avuçlarımda sana hasretinde biriktirdiğim ıslak gözyaşlarım var şuan kuğum...Artık seni severken dilim susuyor kuğum çünkü sevgi dilsizdir kuğum... tıpkı ben gibi sana olan sonsuz aşkım gibi....Konuşan sadece kalbim yazanlarsa sen gibi beyaz kağıtlara kalemim, kalemim yüreğim akıyor sana eydim kalemi bak yine sana doldu sevgim çığ oldu hesapsızca akıyor delice......Kalbime bazen de gözyaşlarım eşlikediyor ne yapayım işte akıyor aksın be kurban olduğum...onlarda olmasa rahat edemeyeceğim gayrı aştı bu aşk beni....Sana olan sevdamı gözyaşlarımla süslüyorum işte yazım güzel derler ama sana bir başka yazıyor artık başkasın çünkü Teksin yok eşin benzerin kurban olduğum......hasretine iseyarınlarda ansızın çıkıp gelecekmişsin gibi beklediğim umutlarımı ekliyorum mısralarıma....Sana gözyaşlarımı hediye ediyorum kuğum.....Sana hüzünlerimdeki en güzel mutluluklarımı hediye ediyorum biricik aşkım resmi deyil belki ama eşimsin sen benim yoluna kurban olduğum......Aç avuçlarını sevdamın ıslaktaneleri düşsün....Kitli gönül kapılarını arala yaralı kalbime....Sana ve senin yüreğine sığınıyorum karanlığı emziren gecelerde yanlızım masamda hayalinle kuğum....Güneşim sönük kuğum kaybettim senin gülüşlerinde ısınabilir miyim? Karnım aç senin mutluluklarınla kalbimi doyursam kızar mısın? Rejim yapıyorumya ondan kuğum acım çünkü bi tek sen doyuroyon beni....Gerçi doyamıyorum sana ama ne yapayım kuğum açım sana.....Dudaklarımda ismin,kalbimde mahşere kadar sürecek sevgin, gözlerimde ise hasretine dökülen sevgi danelerimiz.....Uçsuz bucaksız hayallerimiz... Ve en çok sevdiğimiz parça Onur akın "SEviyorum seni" Sana ben kurban olurum....Gözlerim kapanmaya başladı kuğum birazdan yatağıma girip oırdada bir saat en aşşağı hayalini kuracağım.. Biliyorum senle uyuyacağım ama belki sabah kalkamayacağım son nefesimi verip Allaha teslim olmuş olacağım... Kim Bilir.......Sana yüreğimle yazdığım son yazıdır belkide....Belki bugün Azrail bana ölüm davetiyesine sunacak Onu bir tek yaradan bilir kurban olduğum......Ve sakın unutma ismimi , cismimi unut ama ne olur gözyaşlarımda büyüttüğüm mahşere kadar sürecek sevdamı unutma kuğum....Gidersem de kalbimi,umutlarımı,senle yeniden doğan sonsuz aşkımı düşlerimi tesbihimi sabır diye gün saydığım günlerimi sana emanet ediyorum kuğum.....Yarın belki de daha güzel olacak ikimiz için.....Gözyaşlarımla ıslanan sevgim senin gülüşlerinle ısınacak kurban olduğum....Güldüğünde ben senin tatlı tebessümlerindeki en güzel gülüş olacağım o beni güldürmek için yaptığın mimikler vardıya bana resim diye yolladığın en çok onlara bakıp gülüyorum şimdi masamda yazıcıda iyi çıakrtmıyor gerçi ama olsun o bozuk kağıtlar bile senin güzelliğinle güzelleniyor her ne kadar siyah beyaz olsada...... ve son olarak bağlayayaım mısralarımı kurban olduğum...eyer bensiz geçerse ömrün.....ağladığında ise toprağa hasret gözyaşın olacağım....unutma kara toprakta bile sonsuza kadar sadece seni seveceğim kurban olduğum....Bil ki bu satırları okurken o saclarını delicesine esen bir rüzgar olursa kurban olduğum sakın korkma O benim ...Bu gece sana umutlarla özlemlerle göz yaşlarıyla dolu bir sevda kuşu yolluyorum kuğum.....Seni sevdiğimi kulaklarına fısıldayacaklar....Gözyaşlarımı ise evinizin bahçesindeki en güzel çiçeğin bulunduğu saksıya armağan edecekler....Seni seviyorum herşeyden çok seviyorum kurban olduğum....Gülüşüm özlemim umudum hayata dair son zarım biricik hayat arkadaşım dünyalar güzeli prensesim nedensiz sevmelerimdeki en büyük aşkım......bu yalan hayata küsmüş kalbim iki kişilik artık...Nefesim ise senin için kalemim senin için son nokta işte aşkım gidiyorum ben senli rüyalara.......


Bu satırlar Benim Dünyalar güzeli biricik aşkıma hitap edilmiştir.

(kurgudur)


10.09.2009 Sabaha karşı 3:29

20 Ekim 2009 5-6 dakika 20 denemesi var.
Yorumlar