Ben Bana

Eller seni severken gri kentimin gökkuşağına bağladığı umudu kalkan yaptım kalbime... Üç noktaları son harfimden ayırarak bırakmayı öğrendiğimde seni sevmekten de ayırabileceğimi keşfettim kalbimi. O kız, senin masallar diyarından yalnızlığını sarmalayarak kalbinin lüks sevisinden sunacağına inanarak seni kendisinden çok seviyordu. Tek sana elveda demedim, o kızı da gönderdim hiç bilmediğim yerlerin esaret tahammülüne. Artık neler yaptığını düşünüp neler yapamadığımızın, biz olamadığımızın kaygısını ve senden ayrı bir hayata müptela olacak oluşumun yasını tutmuyorum. Kalemlerimi değiştirdim meselâ yokluğunda, tükenmezlerin tükenir olduklarını fark ettiğimde. Kurşun kalemlerin kurşun gibi değip geçen acılarımdan daha us hüzünler bırakacak olduklarını gördüğümden beri... Doyumsuz mütevazı aşk sancıları çekiyor gençler; görkemlisi vuruyor bazılarının bedenlerini. Aşk, bedende ömür, kalpte sonsuzluk taşıyandır diyemiyorum. Boş ver, elbet öğrenirler. Yanık kokusu alıyorum sonra; bakıyorum, ben yakmadan, sen yakmadan, biz yanmadan öylece yanıvermiş sana umut yemeklerim... Dibi kararmış; tadı zaten yavanmış.

Kalp vosvosuna atlayıp kimin gönül evinde kahveni içmeye başladığını bilmiyorum ama; ben hâlâ başlayamadığım yerdeyim. Sadece o kızın gözyaşlarına ıslak bir yüz olup sorumluluk almaktansa seyir defterine imza atıp mendilini uzaktan uzatan üç noktamın değmeden avuçlarıma döküldüğü bir harfim. Sitem buzdolabının buzluğunda beş harfimi saklamıştım, şimdi çıkarıyorum onu da. "Gitme" demek yerine kurşun kalemle isabet ettirerek mutluluğu, "ben" yazmak en güzeli. Sen olmadan ben, evet, ben olamadım. Başka bir benle tanıştım; elleri sıkılır, gözleri hüzün penceresine hohlanan gözyaşı olur bazı bazı ama iyi bir ben olur kendileri; senin ölünce ahirette bile tanışamayacağın ... Üç noktamı spesifik keder harfinden caydırdım işte yine; güzel oldu tek oldu ben olmak acı da oldu ama; yakıştı bana. Sen olabilmek bir başkasında biz olmayı gerektirecek olsa da ben dokunmam artık beni bükenler fidanının tohumunda aşina olmaktan sarhoş olabileceğim yaşlarıma ...

12 Ocak 2018 1-2 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • Kalemlerimi değiştirdim meselâ yokluğunda, tükenmezlerin tükenir olduklarını fark ettiğimde. Kurşun kalemlerin kurşun gibi değip geçen acılarımdan daha us hüzünler bırakacak olduklarını gördüğümden beri...

    Kaleminize sağlık 👍

  • 6 yıl önce

    Teşekkür ederim, saygılar...