Ben de Deliyim Senin Gibi

* Bende mi deliyim senin gibi ne !

* Deliliklerimizin altında yatanları ve sebep olanları hiç düşünmüyoruz...
Ne dersin ?
Sen de aşk, ben diyeyim sevgi !!
Alah için.
Vatan Bayrak için.
Ana yar ve sevdikleri için.
Kanı kaynayan insanlar deli olur aslında..

* Peki Ne ?
Hangisi sebeptir acaba delirmeye.. !
Aşk ve Sevgi !!
Bunlar bir sebep midir acaba delirmeye...

* Uğrunda ölecek kadar çok sevdiğim.. Önce ; Allah olmak üzere, sırasıyla, en çok... Vatan Bayrak ve sevdiklerimiz için delirdiğimizi düşünüyorum...

* Sebep...
Kutsallara saygı gösterilmemesi mi ?
Umursamamak mı ? Nemelazıcılık mı ?
Beğenmemek mi ? Beğenilmemek mi ?
Reddedilmek mi? Reddetmek mi ?

* Belki de işte bu yüzden, sevmesini ve sevdirmesini bilmeyenler yüzünden hayatın kendisine yansıttığı acıları ve kederleri yaşadığımız için delirmekteyiz...

* Kutsallara karşı olan aşkımız sevgimize az değer verildiği için, insanlığa doğaya karşı duyarsız olduğumuz için, ruhumuz huzursuz.. Bu uğurda kanımız kaynadığı için ve bu yüzden delirmekteyiz aslında...

* O da hayatına giren birçok olumsuzlukları benliğimize yansıtmış. olduğu için bende deliyim senin gibi .... Büyük bir sevgiyi ve tutkulu bir aşkı için deliyim...

* Delirmek istemiyorsak....
Aşk için sevgi için beni de seni de delirtmeliyiz belki de...
Aşk ile, sevgi le ......

* Aşk ive sevgi için nelerden vaz geçmedik ki ! Ve başka nelerden vazgeçerdiniz ? Vazgeçecekler. !
Gençliğinizden.. Okulunuzdan ...
Anadan yardan .... Sıcak bir yuvadan...
Sevgili yar koynyndan ... Hayatınızdan? Ömrünüzden? Ya da gururunuzdan? Vazgeçişlerinizde ne kadar ileri gidebilirsiniz ömrü boyunca Allah vatan bayrak yar insan doğa sevgisi olmadan...

* Ve beni sizi altatan ve bekleten sahte olmayan bir sevgi aşk için deliyim aslında... Bütün bir hayat boyunca bende deliyim senin gibi .... Ve bir bahane aryorum delirmek için ... Delirdikçe mutlu oluyoum.... Aşk ile sevgi ile

Çünkü deliliğin ucunda Allah Vatan Bayrak Ana Yar ve sevdiklerinin aşkı sevgisi var ...

'Bende mi deliyim senin gibi ne !
Bu nedenle deliyim senin gibi ...

( N.K. 10.01. 2017 )

16 Ocak 2017 1-2 dakika 31 denemesi var.
Yorumlar