Ben Görmedim

--Siz hiç bugüne kadar kendi inancını dayatmak için başkalarına zarar veren, katliam yapan, savaş ilan eden, kendinden olmayanı öldüren alevi gördünüz mü.
--Siz hiç, iftar çadırı basan, ya da oruç tutuyor diye boğazlayan, ya da namaz kılıyor diye öldüren alevi gördünüz mü.
--Siz hiç suç işleyip cem evine günahları af olsun diye giden alevi gördünüz mü.
--Siz hiç cem evinden çıkıp cami basan, hakaretler yağdıran alevi gördünüz mü.
--Siz hiç tekbir getirerek insan boğazlayan, kafa kesen, karın deşen alevi gördünüz mü.
-Siz hiç komşusunun verdiği yemeği 'abdestsiz ellerle yapılmış, pistir' diyerek, kapısındaki köpeğine dahi yedirmeden çöpe atan alevi gördünüz mü.
--Siz hiç insanları kişiliğiyle değil de, inançlarıyla yargılayan (aşağılayan-cezalandıran-dışlayan) alevi gördünüz mü.
--Siz hiç cem evinden çıkıp tekbirler getirerek sokaklarda "falancalar mezera " diyerek ağzının salyasını akıta akıta tehditler yağdıran alevi gördünüz mü.
--Siz hiç ezana mani olan, zekat verenin elini tutan, hacca gidenin yolunu kapatan alevi gördünüz mü...
--Siz hiç öldürüldüler, yakıldılar diye bunun acısını birilerinden çıkarmaya çalışan alevi gördünüz mü.
--Siz hiç kendinden olmayanı "mum söndü" gibi iğrenç iftiralarla belden aşağı vuran alevi gördünüz mü.
--Pekii, "öyle giyinme beni günaha sokuyorsun, böyle davranma evimin, mahallemin bereketi kaçıyor, şöyle konuştun katlin vaciptir" diyen bir alevi gördünüz mü.
--Peki ya insanları sınıflandıran, kendinden olmayanı yok sayan, ya da vatanını satan alevi gördünüz mü.

Görmemişsinizdir.
Ben de görmedim.
Çünkü aleviler hak yemezler, asırlardır hak ararlar.

Eninde sonunda aleviliği içlerine sindirecekler, hazmedecekler, kabullenecekler, insan gibi hep bir arada yaşamayı öğrenecekler.
Alevilik kılıçla değil, insanlıkla kendini savunur ve korur.
Alevilik ahlaktır.

Herkes kendi inancını saygı ve hoşgörü içinde yaşamalıdır. Aleviler varoluşlarından beri bunun gereğini zaten yapıyor. Ama hiç bir zaman ne saygı görüyorlar ne de hoşgörü.
"Türk Milleti Bir Bütündür" ve bütün kalacaktır. Ayrımcılık işi bitmiştir. Ayrımcılığın sonu hep Türk Milletinin ve Türkiye Cumhuriyetinin zararına olmuştur.

23 Haziran 2013 2-3 dakika 58 denemesi var.
Yorumlar