Ben Hep Seni Düşünürüm

Sivas'ta kıştan kalma bir hava var..Bu kentin kışları üşütmez yine de insanı..Gönlümde bahara dair bir neşe..Meydan şaha kalkmış, yerle gök adeta yarışta..Bu kentin insanları incitmemek için birbirini, nazikçe geçiyor meydandan..İnsanların gönlü gibi geniş, bu meydan da..Her tür insanı görmek mümkün öyle ki..Uzun saçlısı, taçlısı, elinde gitar ya da bağlamasıyla, ozanı, aşığı, sanatçısı..Delisi, bilgesi, şirini, dahası benim gibi divanesi..:)

Meydan, istasyon caddesine doğru giderken, bir sarhoşluk veriyor insana..Alabildiğine düz ve uzun olan bu cadde, hayat yolunu andırıyor işte yine.."Uzun ince bir yol sanki gittiğimiz..Yol bitmeden anlaşılmıyor halimiz"..Hayalinle yürümenin güzelliği tek fark..Parkeleri saymadan da yaşanabiliyormuş demek ki bu hayat..

Seni adımlıyorum ben de, gündelik telaşlar içinde..Bir otobüse binerken kah, kah da yürürken kalabalıklarda bir başına..İşte sen düşüyorsun yine aklıma..Ben hep seni düşünüyorum..Mağazalar ilgimi çekmiyor öyle ki..Kampanyalı ürünleri erteliyorum..Bakışımı sana çeviriyorum bir kez daha..Kaldırıp başımı gökyüzüne gülümsüyorum..Aynı gökkubbenin altında oluşumuza şükrediyorum sevgili..

Sen de kalkmışsın her zamanki gibi..Kendini yollara atmışsın..Köşedeki bakkala selam verip, tebessümle gökyüzüne bakmışsın..İşte bir
çiy tanesi, geceden kalma..seni hatırlatıyor bana..Nemlenmiş bir kalple, düşüyorsun bu sabah da hafızama..Sana açıyorum tüm yapraklarımı..Solmasın diye erteliyorum tomurcuklarımı..Ben hep sana dalıyorum..

Aşkın sayısalı olmaz bilirim..Sözelsizim bu yüzden..Anlatmak zordur acılar kadar mutlulukları da bazen..Hesap yapmayı unuttuğumdan beridir, seni sevmenin adı oldu toplamak, çıkarmak..Hangisi daha karlı diye düşünmeden bazen de; bölmek, çarpmak..Her hayalin toplamı sen oldun öyle ki..En büyük çıkarma işlemini sana gelirken yaptım ben..Tecrübe adını verdiklerimizle, silkelenip öyle geldim sana..Anılmaya değer mazimi alıp yanıma, hüzünlerimle bir perde koydum arama..Bölmesine izin vermedim asla, güzellikleri..Açarken acılarla aramdaki arayı, çarpmadan aynı enkaza, ant içtim seni içimde bulmaya ..Rüzgar eserken işte yine, ben hep sana kayıyorum..

Sivas'ta bir akşamüstü..Telaş var tüm kentte yine..Farklı renkler sarmış bu meydanı..Yıldızlar bu renkliliğe ışık saçmakta..Herkes evine dönüyorken sevgili, benim göçüm sana yine..İçimde beni saran sevgine..Gizli bir telaş benimkisi..Anlamlı bir buluş, içimdeki seni..Herkes bir cümbüş içindeyken, ben rengine boyanıyorum..

Meydanda bir tatlı karmaşa..Sarmaş dolaş insanlar..Sıcak bakışlarıyla mutluluk katmakta geceyle bu şehre..Kargaşayı sevmiyor bu kent..Bu topraklar onlara aşıklardan emanet..Şiir gibi bir gece..Senli düşlerle hecelerken kainatı, ben seni düşünüyorum..

Seni sevmek çıkışım oluyor labirentlerden, sana dalışım ummanım..Sana varışım oluyor her sabah, sana kanışım oluyor her gece..Seninle başka oluyor bu meydan..Hayatı andıran bu cadde..Yanmak ka'rım oluyor aşk ateşiyle..Kanmak baharım..Kışlar koymuyor sevgili..ben hep sana geliyorum..

Ben Hep Seni Düşünürüm...

Aşktan yana söz duyunca
Ben hep seni düşünürüm
Uçsuz hayaller boyunca
Ben hep seni düşünürüm


Söz: Abdurrahim Karakoç

16 Nisan 2011 3-4 dakika 243 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    düşündüren kalemine sağlık