bendeki aşk

Senin aşkın yeter bana

diyerekten sana sunamadıgım şiirimle başlıyorum evet cok güzel günler yaşadık benim günler dedigim sana belki şaka gelen gündür , aslında nasıl cıktın karşıma ben bile şaşırdım aslında sende buldgum bir sahiplenme duygusu vardı benim hoşuma giden sahiplenme seni cok sevdim diyebiliyorum zaten sevmesem bu kadar kıskançlık bukadar cok konuşmazdım seninle sen cok degerlisin benim okudugum bir kitapta bir kadının karmaşık duygularının nasıl kurtulduguna ait bulgular vardı aslında ben sana bunları aşılıyamadım demekki iyi kitap okuyamıyorum, ama gördügüm kadarıyla senin bazı inceden inceye sevmelerinde kayboldugum tek dogruydun sanki içinde kalan ... evet unutamadıgım anlarımız oldu benim içimde unutamadıgım senin bakışların kaldı oda senden bana en buyuk hediyedir sen benim karşıma cıkan yaramaz , huysuz,dengensiz cok konuşan boş olmayan, sen benim herşeyim olamaya hazır sendin ama benim en buyuk hatam ise senin kalpine girmemdi hata benim bende senden özür diliyorum çünkü sen hazır olmadıgını bana söyledin sen benimle olamıyacgınıda söyledin ben ne yaptım aşka inat aşka inat aşka inat gittim üzerine ve sen o limanda kayboldun ve benim limanımda durdun kısa olmadı bende uzundu benim 24 saattim heranım sendin, ben sevmeyi beceremedim belkide sevilmeyi benim sevmeye engel evcil acılarım vardı ben seninle konuşmam sadece kendimi bildigimdendir ben konuştukca kıskanırım içim icimi yer seni kaybederim ben seni kaybetmek istemiyorum kazanmak istiyorum ben senin hatalarında ve dogrularında yanında kalmak istiyorum ..

28 Aralık 2009 1-2 dakika 22 denemesi var.
Yorumlar