Benim Tasfirim Farklı Olmalı

Not:Lütfen virgüllerde çok kısacık bir süre durun anlam açısından önemlide :)

Yolda yürüyorum derken siyah renkli ipleri kopmuş ayakkabımla. Karşıma beyaz renkli, saçları kopmamışcasına uzun bir kız çıktı. Kahverengi göz rengiyle saçları aynıydı. Dizini gösteren yırtılmış, uçarı bir yeşil rengi gururla taşıyan pantolonunu çok beyendim. Yada kız o kadar güzeldi ki mor laleli sarı penyesiyle, pantolonu da güzel gelmişti siyahi gözlerime. Ümitsizliğin rengiyle birisine bakmak çok hoş bir duyguydu. Ben onu, oda pembe pamuk şekerini alamayacaktı hiç bir zaman. Geçtiik gittik o yoldan. Uzandım bahçemizin çimlerine. Gözümü masmavi gökte ki gıpgri bulutlara diktim. Çocukluğumun tüm rengiyle gülmeye başladım. Birazdan ben ağlıyormuş gibi yapacaktım ve bana inanan bütün bulutlarda ağlayacaktı. Nitekim pembe gözyaşlarım haklı çıktı.Ağladıda ağladı bulutlar.
Maviye boyanmış penceremizin köşesinden çıkmaya başlayan karıncalara baktım. -Aman tanrım aman tanrım- diyerek kaçışıyorlardı. Sonra yoldan hızla bir kedi geçti. Islanıp bastırılarak taranmış saçları andırıyordu tüyleri. Birazcıkta o kediye güldüm. Kendi kendime sarı ip yumağı dedim ve sobamızın yanına koştum. Cehennem aklıma geldi birden. Çok sıcak, bu ateşten bile sıcak bir yerdi. Onbir yaşındaydım ve düşündüklerim hiçte pembe hayelleri andırmıyordu. Acaba diyordum tüm saflığımla cenneti cehennemden gelen sobalarlamı ısıtıyorlaar yoksa cennet üste cehennem alta olduğundan hep ılık mı oluyordu cennet. Annem oğlum odun getir deyince doğru karşıdaki depoya gittim. İki adım yerde sırılsıklam olduğum yetmezmiş gibi bir de kediler için kurduğum çamurlu çukura düşmüştüm. Neyse, yılların sarı renklerine verdiği solgunlukla dolu odunları kucaklayıp bir kez daha koştum eve. Bu sefer üstündeki dalların kırık olduğu çukuruma düşmeden girdim eve. Annem halimi görünce hemen üstümü çıkarttı ve ilk defa örme kilot giydim. Yatağıma uzanmış dururken, ya dedim kaç yaşıma geldim hala annem giydiriyor beni. Ama haklıydı kadıncağız. Ben kendim giyinmeye ne zaman başlasam hasta olup üşütüyordum bedenimi.

Deneme bitti :)

20 Ekim 2009 2-3 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar