Bir Annenin Trajik Ölümü

Hastalık sürecini, düğününü ve ölümünü biri dört, diğeri beş yaşındaki iki küçük oğlunun geleceğini garanti altına almak için medyaya satan, İngiliz TV yıldızı Jade Goody, bu sabaha karşı, 27 yaşında, rahim ağzı kanserinden ölmüş.
İngiltere'de yayımlanan ve basında çok sözü edilen "Biri Bizi Gözetliyor" yarışmasına katılıp dördüncü olan Goody, geçen sene ağustos ayında Hindistan için yapılan çekimlerde kanser olduğunu öğrenmişti.
Goody'nin bu davranışının etik (ahlaki) olup, olmadığı medyada çok tartışılmış, pekçok kişi tarafından, aslında büyük bir fedakarlığı göze alan Goody, acımasızca eleştirilmişti.
Doğru, belki bu insan yaşamının özelliği ve kutsallığı açısından etik değildi. Ama, çocukları için artık yapabilecek başka hiçbir şeyi kalmamış bir annenin açısından bakıldığında, ne pahasına olursa olsun kaçırılmaması gereken son fırsattı.
Eminim ki, pekçok anne, bırakıp gideceğini bildiği iki küçük çocuğu için Goody'nin yaptığını hiç düşünmeden yapardı.
Bu duyguyu anne olmayanların anlayabileceğini sanmıyorum.
Neyse ki, son anlarında Tanrı onu korumuş ve kameranın önünde acı çekerek değil,uyurken sessizce ölmüş.
Güle, güle Jade.

22 Mart 2009 1-2 dakika 138 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Düşüncelerine katılıyorum sevgili Nur .

    Eleştirmek ne kolay oturduğun rahat koltuktan !... Oysa empati kurabilselerdi keşke eleştirenler ... böyle bir şey keyiften yapılmazz.

    Duyarlılığına tebriklerimle ... 👍👍