Bir Bahar Sabahı Olmalıydı Hayat

Belki de bir bahar sabahı olmalıydı hayat. Taptaze olmalıydı her gün. Dışarı çıkmak için, hayatı yaşamak için hevesli olmalıydı her insanoğlu.Kasvetli bir gün diye evde oturmak değil dışarı çıkıp kalabalıkta kaybolmak istemeliydi.Herkeste vardır ya hani Bahar geldi diye bir tanım işte öyle olmalı her yüz.Dışarı çıktığında bir kuş yanında geçmeli ve kendine özgü diliyle sana ?'Güzel bir gün dilerim'' demeli.Dışarı çıktığında herkes kendi halinde olmamalı mesela.Hani artık olamayan o samimiyet duygusu var ya o olmalı hayatta.Kimseyi düşünmeden geçen giden insanlardansa tanımadığı birine bile Günaydın diyen yada bunu sadece bakışlarıyla anlatan insanlar olmalı hayatta.Çok toz pembe bir bahar sabahı olmasın tamam o da kabul ama gülen yüzler de kabul olur dünyada.Bir yerlerden savaş haberleri verilmesin hep. Bazen mutluluk haberleri de verilsin mesela. Doğumlar sadece Yeni yılın ilk bebeği olarak verilmesi.Bu da bugünün en güzel haberi diye verilsin.Güzel şeyler varsa bu dünyada bazen onlar da gösterilsin ki bir farklılık yapılsın yoksa her günü sonbahar tadında yaşarsak bir gün ömrümüzün kışı gelir ve beyaz örtü bizim üstümüze yağdığında bazı şeylere geç kalındığı maalesef geç anlaşılır.Her günü bahar gibi yaşamak varken denemeye değer beklide...

06 Eylül 2013 1-2 dakika 17 denemesi var.
Yorumlar