Bir Çocuğun Gülüşü

Umut sadece imkanın kucağına mı konar? Küçük bir umut yetmez mi bir çocuğa yaşam kaynağı olmaya? Ellerin belki de yazmaya hiç cesaret edemediği topraklarda da mı umut yaşayamaz? Bir kamyona koyalım umut biletlerimizi şimdi, ellerini yardım ellerine açan umut severlere götürelim, ışık olalım, gözlerdeki ufak bir ışıltı için kamyonumuza bol bol yeni umutlar ve yeni yaşama sevinçleri dolduralım. Def edelim önceki yılların yorgunluğunu üzerlerinden. Yaşama sevinci elinden yitip giden bir çocuğun kahramanı olalım. Nefes olalım, kan olalım, can olalım.. Damarlarında insanlığın daha ölmediğini kanıtladığımız sevgi dolaşsın. Armağan edilen ufak bir umutla yeniden dirilen küçücük bir ele yeni filizlenen bir medet olalım. Çok şey mi istiyorum? Çocuklarını kapkara bir dünyaya doğurdukları için lanet okuyan analara bir dost, bir yoldaş, bir dert dinleyici olalım. Nefretlerini unutturalım, yüreklere hala merhametin olduğunu hatırlatalım. Şimdi bütün umudumu yolluyorum Somali'ye, Somali'nin o minik evlatlarına. Korkularını yenmeleri, ufacık bir adım atabilmeleri ve ellerini insanlığa uzatabilmeleri için açıyorum yüreğimi onlara, kalplerinin derinlerine işliyorum sevgimi ve bekliyorum bunu bütün insanlığın yapmasını. Biz de bir umut kaynağıyız, bir çocuğun gülüşüne öncülük etmek kimin hoşuna gitmez ki?...

27 Ağustos 2011 1-2 dakika 88 denemesi var.
Yorumlar