Bir Demlik Çay

Uzun zamandır şimşekli, bulutlu, çay kokulu yağmura misafir olmamıştım. İnsan hiç; o an kadar mutlu olmadığının farkına varıyor. Kalkıp bir çay demliyor, bir şeyler hazırlıyor, sohbete giriyor. Mecmuaların ilginç haberlerinden bak hanım ! ''çay kalbe iyi geliyor '' diyor.






Günlük hayatımızın her anında bir yudum aşk, bir yudum hüzün ve en önemlisi bir demlik çay varken, yanına yağmuru ve huzuru da demler iseniz aşk oluyor. Oysa ben bir demlik çaya anlatacağım hikayelerimi yazarken bütün şehir çay kokusuna bürünmüş, sana demleniyor ! Hesaptan, kitaptan anlamayan söz yumağının ortasında koca bir meltem rüzgarı esiyor, ocağa koyduğum çay taşmak üzere, bir türkü seçiyorum dillere dolanıyor. Masamın ışığında uçuşan tozlara aldırış etmeden derin bir nefes çekiyorum her şeye rağmen, eksik bıraktığım neyim varsa toparlıyorum, kararlıyım bir demlik çaya anlatacağım seni...






Yüreğimin aldığı kadar seni, yudum yudum satırlara döküyorum, yağmurda katılıyor bazen sırılsıklam aşk kokuyor her satır başları, ağır ağır yol alıyorum saatler seni anlatıyor, birazda her şey sen katıyor... aslında bazen bir harf ömre de ömür katıyor, karşılaşırsak diye sürekli aynı satırlarda dolaşıyorum, yalnızlık her yerdeydi biliyorum. Son yudumları na geliyorum demliğin, yağmurun, hikayemin...





ve seni bekliyorum, bir bardak çaya en güzel aşkı yazmak için...

14 Haziran 2015 1-2 dakika 75 denemesi var.
Yorumlar